Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Ігрове проектування чи моделювання реальної інженерної діяльності у навчальному процесі(Класичний приватний університет, 2016) Братута, Едуард Георгійович; Кошельник, Вадим Михайлович; Генькіна, Марія АнатоліївнаУ статті розглянуто основні позитивні боки ігрового проектування, виявлено необхідність максимального наближення роботи студентів до реальних умов. Практична значущість полягає у можливості використання рекомендацій (послідовності дій) до проведення ігрового проектування серед студентів інженерних спеціальностей. Запропоновано приклад традиційної інженерної діяльності, яка допомагає зрозуміти необхідність названих вимог. Висвітлено глибинну мотивацію особистості інженера, яка стає рушійною силою у тяжінні майбутнього спеціаліста якісно виконувати свої професійні обов’язки. Серед аргументів на користь ігрового проектування – інстинкт самозбереження.