Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Web-аналітика для бізнесу(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2021) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга Іванівна; Шликова, Вікторія ОлександрівнаВ сучасних умовах розвитку цифрового суспільства підвищується важливість Web-аналітики, як системи збору, аналізу та інтерпретації статистичної інформації про відвідувачів сайтів різноманітних бізнес-структур з метою виявлення та розуміння причини їх дій та подальшої оптимізації діяльності. Навчальна дисципліна «Web-аналітика для бізнесу» спрямована на опанування сучасних цифрових практик та технологій роботи з інформацією, ефективних інструментів веб-аналітики, розуміння того, що аналітика є ключової навичкою в управлінні бізнес-продуктом. У процесі вивчення дисципліни відбувається практичне засвоєння методології пошукової оптимізації в Інтернет, що передбачає з’ясування сутності, змісту, мети і завдань веб-аналітики, опанування методичним інструментарієм проведення вимірювання та аналізу web-даних з метою прийняття рішень спрямованих на оптимізацію використання web-засобів фірми. Метою навчальної дисципліни «Web-аналітика для бізнесу» є набуття теоретичних знань та практичних навичок з основ проведення web-аналізу різноманітних web-ресурсів задля оцінки їх ефективності та оптимізації діяльності бізнесу. Об’єктом навчальної дисципліни є різноманітні види бізнесу, які використовують цифрові аналітичні інструменти для отримання інформації, на підставі якої приймаються обґрунтовані управлінські рішення щодо оптимізації діяльності та подальшого розвитку. Предметом навчальної дисципліни є цифрові інструменти пошуку та аналізу інформації, сервіси web-аналітики, що дозволяють збирати, вимірювати, оцінювати дані, візуалізувати їх, презентувати з метою прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності бізнесу.