Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Web-аналітика для бізнесу
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2021) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга Іванівна; Шликова, Вікторія Олександрівна
    В сучасних умовах розвитку цифрового суспільства підвищується важливість Web-аналітики, як системи збору, аналізу та інтерпретації статистичної інформації про відвідувачів сайтів різноманітних бізнес-структур з метою виявлення та розуміння причини їх дій та подальшої оптимізації діяльності. Навчальна дисципліна «Web-аналітика для бізнесу» спрямована на опанування сучасних цифрових практик та технологій роботи з інформацією, ефективних інструментів веб-аналітики, розуміння того, що аналітика є ключової навичкою в управлінні бізнес-продуктом. У процесі вивчення дисципліни відбувається практичне засвоєння методології пошукової оптимізації в Інтернет, що передбачає з’ясування сутності, змісту, мети і завдань веб-аналітики, опанування методичним інструментарієм проведення вимірювання та аналізу web-даних з метою прийняття рішень спрямованих на оптимізацію використання web-засобів фірми. Метою навчальної дисципліни «Web-аналітика для бізнесу» є набуття теоретичних знань та практичних навичок з основ проведення web-аналізу різноманітних web-ресурсів задля оцінки їх ефективності та оптимізації діяльності бізнесу. Об’єктом навчальної дисципліни є різноманітні види бізнесу, які використовують цифрові аналітичні інструменти для отримання інформації, на підставі якої приймаються обґрунтовані управлінські рішення щодо оптимізації діяльності та подальшого розвитку. Предметом навчальної дисципліни є цифрові інструменти пошуку та аналізу інформації, сервіси web-аналітики, що дозволяють збирати, вимірювати, оцінювати дані, візуалізувати їх, презентувати з метою прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2019) Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга Іванівна
    Різноманітні зміни, що тривають у житті населення країни, впливають на економіку суспільства, виробництво суспільного продукту та рівень споживання, оскільки населення є одночасно виробником й споживачем матеріальних та нематеріальних благ. Навчальна дисципліна "Соціальна статистика" досліджує вплив чинників на соціальні процеси, які визначають склад та якісні характеристики населення, а також досліджує рівень, спосіб та якість життя населення країни або регіону. Вивчення даної дисципліни необхідно майбутньому спеціалісту, щоб об'єктивно оцінювати й визначати статистичні характеристики умов, рівня, якості й способу життя населення й приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо розвитку соціальної сфери держави. Об’єктом навчальної дисципліни є соціальні явища та процеси. Предметом навчальної дисципліни є вивчення закономірностей та тенденцій розвитку соціальних процесів у суспільстві. Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо використання статистичних методів дослідження способу та якості життя населення; набуття необхідної сукупності теоретичних та практичних знань для вирішення конкретних завдань з проведення статистичного аналізу соціальних процесів у суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Статистика ІІ
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2020) Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга Іванівна; Свидло, Ганна Ігорівна
    Подано методичні рекомендації до виконання лабораторних та само-стійних робіт, метою яких є закріплення й поглиблення знань теоретичного та практичного матеріалу з методології статистичного дослідження соціально-економічних явищ і процесів, поглиблення навичок аналізу соціально-еконо-мічних процесів за допомогою ППП Statistica та засобів Excel. Рекомендовано для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівня.
  • Ескіз
    Документ
    Статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2019) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга Іванівна; Гриневич, Л. В.; Дериховська, Вікторія Ігорівна; Свидло, Ганна Ігорівна; Сєрова, Ірина Анатоліївна; Шликова, Вікторія Олександрівна
    Із метою поглиблення спеціальних знань зі статистики, практико-орієнто-ваний матеріал подано у вигляді взаємозв'язку компонентів триєдиної системи: прикладних теоретичних знань зі статистики, економіко-математичних методів оброблення статистичної інформації та інформаційної підтримки оброблення й аналізу даних, що відповідає сучасним вимогам підготовки компетентного фахівця в галузях народного господарства та підвищує якість набуття студентами отриманих професійних компетентностей. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей, аспірантів, викладачів, економістів, аналітиків, які провадять прикладні статистичні дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Компаративний аналіз видів організаційної структури управління закладом вищої освіти
    (Видавничий дім "Інжек", 2021) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Бровко, Ольга Іванівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Немашкало, Карина Ромеовна
    Сучасний етап модернізації національної та світової системи вищої освіти потребує перетворення закладів вищої освіти в підприємницькі, інноваційно активні організації, що спроможні швидко адаптуватися до мінливих змін зовнішнього середовища. У зв’язку із цим потребують нового вирішення багато питань щодо управління закладами вищої освіти (ЗВО), а саме: забезпечення якості вищої освіти, підготовки кадрів, необхідних ринку праці, надання різноманітних освітніх послуг, забезпечення безперервності освіти та вдосконалення організаційно-економічного механізму управління ЗВО. З погляду системного підходу ЗВО як відкрита система – це механізм перетворення вхідної інформації чи ресурсів на кінцеву про дукцію, де ефективна організація внутрішніх процесів стає одним із найважливіших шляхів отримання його конкурентних переваг. На підставі аналізу основних властивостей ЗВО як відкритої динамічної системи визначено, що найважливішою системною характеристикою університету є його організаційна структура, яка включає чотири основні аспекти: опис структури підрозділів і відділів; зв’язки між ними та зовнішнім серед овищем; інформація, що циркулює за цими зв’язками; виконувані структурними підрозділами та відділами функції. Метою статті є дослідження різних видів організаційної структури управління закладом вищої освіти, визначення специфіки їх застосування в діяльності університету, що функціонує в умовах відкритого інформаційно-освітнього простору. Виокремлено основні види організаційної структури управління ЗВО, що побудовані за класичним принципом; визначено слабкі та сильні сторони їх застосування для управління ЗВО. Доведено, що перспективними є організаційні структури управління, побудовані за дивізійним і матричним типами, оскільки тільки вони здатні адекватно й оперативно реагувати на зміни як у внутрішньому, так і в зовнішньому середовищі ЗВО. Сформовано перелік вимог, якими має відповідати сучасна, ефективна організаційна структура закладу вищої освіти, серед яких виділено: оптимальність, оперативність, надійність, економічність, гнучкість і стійкість системи управління. Проведене дослідження дозволило дійти висновку, що заклад вищої світи у процесі життєвого циклу має своєчасно коригувати свої стратегічні цілі діяльності та вносити адекватні зміни до організаційної структури відповідно до нових умов, в яких він функціонує.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний рейтинговий аналіз стану та тенденцій діджиталізації українського суспільства та економіки
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2021) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга Іванівна
    Статтю присвячено дослідженню тенденцій у формуванні цифрового суспільства та визначенню ступеня готовності України до впровадження процесів діджиталізації. Метою статті є оцінювання місця України серед країн світу за індексом цифрової конкурентоспроможності на основі порівняльного рейтингового аналізу та визначення тенденцій в розвитку цифровізації національного суспільства й економіки. На підставі порівняльного рейтингового аналізу місця України серед країн світу за рівнем цифровізації суспільства й економіки було визначено, що Україна займає низькі рейтингові позиції у цифровій конкурентоспроможності порівняно з розвинутими країнами, але відноситься до групи перспективних країн, для яких притаманні низький рівень цифровізації на сучасному етапі та тенденції до підвищення темпів цифрового розвитку. На основі проведеного кластерного аналізу країни світу було згруповано за рівнем розвитку цифрових процесів на чотири кластери та визначено не тільки місце України серед них, а й проведено аналіз кластерної міграції, виділено позитивні та негативні тенденції в процесах діджиталізації аналізованих країн. Сформовано загальні риси розвитку інформаційного суспільства, які притаманні країнам кожного кластера. У проведеному дослідженні виділено характерні ознаки двох сценаріїв діджиталізації національного суспільства – еволюційного та форсованого й показано, що для формування в Україні розвиненої цифрової економіки необхідним є систематична державна підтримка заходів щодо впровадження цифрових інструментів у суспільне життя й націленість на форсований (цільовий) сценарій розвитку діджитал-процесів.