Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання
    (КП "Міськдрук", 2013) Андрєєв, Олександр Олександрович; Бугайчук, Костянтин Леонідович; Каліненко, Наталя Олексіївна; Колгатін, Олександр Генадійович; Кухаренко, Володимир Миколайович; Люлькун, Ніна Ананьївна; Ляхоцька, Лариса Леонідівна; Сиротенко, Ніна Гаврилівна; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна
    У монографії розкриті педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання, обґрунтовується поява нової педагогічної науки – електронна педагогіка, адекватної інформаційному суспільству. Досліджуються теоретичні положення педагогічної культури викладача, психолого-педагогічні та акмеологічні підходи в дистанційному навчанні, розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування сучасних ІТ-технологій в освіті. Дане наукове видання призначене для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія та практика змішаного навчання
    (КП "Міськадрукарня", 2016) Кухаренко, Володимир Миколайович; Березенська, Світлана Миколаївна; Бугайчук, Костянтин Леонідович; Олійник, Наталія Юріївна; Олійник, Тетяна Олексіївна; Рибалко, Олена Володимирівна; Сиротенко, Ніна Гаврилівна; Столяревська, Алла Леонідівна
    У монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.