Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Створення спецкурсу "Основи наукових досліджень" на основі медіа-ресурсів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Кущ, АнастасіяThe modern scientific research process is impossible without media resources, the "inclusion" of a scientist in the global scientific space, knowledge of the peculiarities of the local (by country) and planetary structure of his centers, the practice of scientific publications, scientometrics, as well as modern scientific degrees and titles, the procedures for obtaining them in various scientific schools. At the same time, one of the mandatory conditions for mastering the course "Fundamentals of Scientific Research" is media literacy, thanks to which the media competence of a modern specialist is formed. Media competence is a basic characteristic of a specialist. A thematic plan of the special course "Fundamentals of scientific research" has been developed for master's and postgraduate students, which is based on domestic and foreign experience in the methodology of scientific research.Документ Спецкурс "Професійно орієнтована медіаосвіта" у розвитку фахової компетентності майбутніх працівників правничої галузі(Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, 2022) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович; Адамія, Зоя Костянтинівна; Онкович, Артем Дмитрович; Білецький, Віталій ВолодимировичСучасний навчальний процес важко уявити без використання інтернет-джерел. Ми вже не раз наголошували, що медіа-інформаційна грамотність стала ключовою ознакою фаховості спеціаліста. Вона успішно розвивається завдяки медіаосвітнім технологіям. Їх об’єднує відносно нове поняття медіа-дидактика, котра успішно розвивається в різних аспектах і на різних рівнях функціонування медіапедагогіки в руслі медіаосвіти Медіа-дидактика – це новітня галузь педагогіки. З точки зору функціональності – напрямок, що об’єднує педагогічні технології, розробляє теорію освіти, навчання й виховання, обґрунтовує зміст, визначає закономірності, цілі, форми та методи освіти за допомогою медіазасобів та складається з певних систем способів або дій – технологій навчання, розвиває навички критичного мислення. Медіаосвітні технології – процес усіх можливих дій, способів, методів побудови навчально-освітньої діяльності із залученням медіа-освітніх засобів з метою формування медіакультури особистості студента (майбутнього фахівця) на рівнях медіаграмотності, медіакомпетентності та медіаобізнаності.