Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Працездатність студентів під час учбового процесу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Винник, А. В.; Неклюєнко, К. М.; Буров, Олександр Олександрович; Соловйова, К. А.; Васьковець, Людмила Антонівна
    Стаття присвячена актуальному завданню – збереженню здоров'я і працездатності студентів під час навчання. У роботі досліджені антропометричний статус, "біологічний" вік, функціональні показники працездатності та індивідуальна хвилина студентів. Виявлено, що більшість студентів має гармонічний фізичний розвиток. "Біологічний" вік перевищував паспортні дані на 3-4 роки. Індекс м'язової сили складав 10–28 %, що набагато нижче норми. Фактична життєва ємкість легенів знаходилася у межах 2633–4205 см3. Довільна затримка дихання складала 45-58 с, а індекс Руф'є знаходився на рівні 4,8–8,0, що вказує на гарний фізичний стан досліджуваних. Індивідуальна хвилина більшості студентів 60-64 с, що свідчить про їх високі адаптаційні можливості.
  • Ескіз
    Документ
    Практикум з курсу "Безпека життєдіяльності"
    (Факт, 2005) Березуцький, Вячеслав Володимирович; Бондаренко, Тамара Степанівна; Валенко, Григорій Георгійович; Васьковець, Людмила Антонівна; Горбач, Тетяна Вікторівна; Горбенко, Вероніка Володимирівна; Кузьменко, Олена Олексіївна; Латишева, Майя Михайлівна; Ляпун, Віктор Олексійович; Макаренко, Вікторія Василівна; Мовмига, Наталія Євгенівна; Павленко, Тетяна Семенівна; Райко, Валентина Федорівна; Устинова, Наталія Дмитрівна; Шамша, Людмила Федорівна
    У книзі викладено методичні вказівки щодо практичних робіт з курсу «Безпека життєдіяльності». Практикум охоплює широкий спектр питань із безпеки життєдіяльності. Наведено методи та способи дослідження біо-ритмів людини, визначення хронотипу, рівня метеочутливості людини та працездатності людини-оператора, особливості ергономічного забезпечення організації робочого місця оператора за дисплеєм, оцінено психологічні якості людини, особливості розвитку стресу і його попередження, досліджено характеристики уваги людини при обробці інформації, розглянуто кількісну оцінку ризику, основні принципи надання долікарської допомоги і порядок розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру. Призначено для студентів вищих навчальних закладів технічного профілю.