Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до cамостійної роботи з розрахункового завдання(2021) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Власова, Наталія ОлексіївнаРозрахункове завдання складається із двох основних частин: теоретичної та розрахунково-аналітичної. Воно виконується студентом самостійно на основі особистого вивчення спеціальної літератури за вибраною темою. Література до теми розрахункового завдання підбирається самим студентом, а її список приводиться наприкінці роботи. Практична (аналітична) частина завдання виконується на основі загальної статистичної інформації, яку студент збирає самостійно на основі офіційних публікацій та на сайті Держкомстату України (www.ukrstat.gov.ua), відповідно до теми та завдання розрахункового завдання. Крім цього, керівник розрахункового завдання від кафедри може доповнити завдання додатковою економічною інформацією для виконання відповідних розрахунків та аналітичних висновків. Обробку інформації, її оформлення та усі необхідні розрахунки студент виконує самостійно. Під час роботи над теоретичною частиною з метою поглибленого вивчання й висвітлення розглянутих питань необхідно поряд з навчальною літературою використовувати монографії, що відповідають темі, довідкові матеріали (енциклопедії, довідники, статистичні збірники), новинки періодичної преси (журнальні й газетні статті). У списках використаної літератури, що повинен включати не менш двадцяти найменувань, варто вказувати тільки ті джерела, які згадуються або на які є посилання у роботі. При рішенні питань зі структури розрахункового завдання та змісту окремих його розділів необхідно керуватися зразковим планом та завданням. Розрахункове завдання повинен складатися із трьох-чотирьох підрозділів: теоретичної частини (1-2-е питання); аналітично-розрахункової частини з використанням практичних матеріалів підприємства, що наведені у завданні (3-е питання), в якій визначаються зміни, що відбулися, певна система факторів, що впливає або вплинула, на визначені зміни; частини, в якій обґрунтовуються теоретичні та практичні рекомендації, спрямовані на вдосконалювання розглянутих питань або поліпшення стану досліджуваного підприємства (4-е питання). Крім перерахованих основних підрозділів, розрахункове завдання повинен містити вступ, висновки, список використаної літератури й зміст.Публікація Основи фінансового менеджменту(2021) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Власова, Наталія Олексіївна; Макаренко, Анастасія БорисівнаМета навчальної обов’язкової професійної дисципліни "Основи фінансового менеджменту" полягає у формуванні в студентів здатностей вирішувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі управління фінансами відокремлених господарюючих суб’єктів (юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців) з приводу формування, розподілу та використання фондів грошових засобів (фінансових ресурсів) у процесі виробництва або іншої господарської діяльності. Основними завданнями вивчення дисципліни є: формування у майбутніх фахівців вміння використовувати надбанні теоретичні знання та практичні навички на всіх стадіях управління фінансовим потенціалом суб’єктів господарювання; застосовувати освоєні методики для удосконалення аналізу та планування фінансовою діяльністю суб’єктів господарювання на основі принципів і закономірностей фінансової науки, що забезпечить підвищення їхньої фінансової стійкості та конкурентоспроможності. Вивчення дисципліни зумовлює формування певних компетенцій: здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; навички використання інформаційних і комунікаційних технологій; здатність визначати та описувати характеристики організації; здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища; здатність визначати перспективи розвитку організації; вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними; здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту; здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту; здатність планувати діяльність організації та управляти часом; здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати об рунтовані рішення. Конспект лекцій відповідає змісту навчальної та робочої програми дисципліни, надає можливість ознайомити студентів із системним представленням основних положень "фінансового менеджменту" й надихнути їх на подальше, поглиблене вивчення сучасних проблем даного напряму.Документ Дебіторська заборгованість: методи управління ризиками(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Власова, Наталія Олексіївна; Єфименко, О. С.