Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Вплив зовнішньоекономічної діяльності машинобудівних підприємств України на їх фінансові результати
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Власова, Наталія Олексіївна; Чекмасова, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Оборотні активи як складова майна підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Лебединська, Д. І.; Власова, Наталія Олексіївна
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Плани семінарських та практичних занять з дисципліни "Економіка підприємництва"
    (НТУ "ХПІ", 2014) Власова, Наталія Олексіївна
  • Ескіз
    Документ
    Економіка підприємництва
    (НТУ "ХПІ", 2014) Власова, Наталія Олексіївна
    Предметом вивчення навчальної дисципліни є виробничі відносини у системі господарської діяльності підприємницьких структур.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємництва"
    (НТУ "ХПІ", 2014) Власова, Наталія Олексіївна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка підприємництва» є формування у студентів сучасного економічного мислення і спеціальних знань про базові поняття щодо здійснення підприємницької діяльності в сучасних умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія диверсифікації як засіб концентрації на підприємствах роздрібної торгівлі
    (Донецький національний університет економіки і торгівлі, 2014) Власова, Наталія Олексіївна; Ковінько, Ольга Сергіївна
    На підставі проведеного дослідження визначено сутність диверсифікації, основні передумови виникнення та її наслідки. Розглянуто зміст ефекту різноманітності як засобу зростання обсягів діяльності підприємств і систематизовано мотиви, що спонукають підприємства до диверсифікації. Визначено основні етапи реалізації стратегії диверсифікації. Виокремлено основні типи диверсифікації: зв’язана та незв’язана; горизонтальна та вертикальна. Ураховуючи особливості функціонування торговельної галузі й, у першу чергу, роздрібної торгівлі (локальність діяльності окремих підприємств, висока ризикованість і залежність від мінливості кон’юнктури товарних ринків тощо), виявлено взаємозв’язок між типом диверсифікації та формою їх прояву як засобу концентрації в торговельній галузі. Відзначено, що в сучасних умовах розвитку роздрібної торгівлі в Україні превалюють змішані форми зв’язаної диверсифікації (як горизонтальної, так і вертикальної).
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та класифікація ресурсів підприємств роздрібної торгівлі
    (Львівська комерційна академія, 2013) Власова, Наталія Олексіївна; Андросов, В. Ю.
    Визначено основні особливості, що характерні для складу та використання ресурсів в підприємствах роздрібної торгівлі. Узагальнено сучасні підходи до класифікації ресурсів підприємств, яку доповнено з позицій управління процесом ресурсного забезпечення такими ознаками, як: участь у формуванні конкурентних переваг; участь у процесі розвитку підприємств; за формою находження у підприємстві; за рівнем управління та ін.