Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Моделювання процесу відриву колеса від нерівності для колісної машини з гідропневматичною підвіскою(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дущенко, Владислав Васильович; Нанівський, Роман Антонович; Воронцов, Сергій Миколайович; Маслієв, Вячеслав Георгійович; Маслієв, Антон ОлеговичПредставлено математичну модель процесу відриву колеса від нерівностей для колісної машини з гідропневматичною підвіскою, що має нову кінематичну схему. Розглянуто розрахунок моменту початку відриву, динаміку руху колеса в процесі відриву та моменту його зустрічі з нерівністю. Розраховано точні кінематичні і силові фактори та складено диференційне рівняння руху колеса в процесі відриву. Отримані результати дозволять забезпечити високу точність математичного моделювання руху колісної машини по нерівностях при дослідженні плавності ходу, навантаженості силової установки, трансмісії та ходової частини, а також забезпечення керованості і стійкості руху.Документ Методичні вказівки до виконання розділу курсового проєкту "Кінематичне дослідження шарнірно-важільного механізму" (Етап побудови кінематичної схеми)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Зінченко, Олена Іванівна; Кротенко, Галина Анатоліївна; Бондаренко, Олексій Вікторович; Воронцов, Сергій МиколайовичДані методичні вказівки призначені для виконання студентами першого розділу курсового проєкту, присвяченого кінематичному аналізу плоского шарнірно-важільного механізму. Щоб здійснити ці розрахунки, необхідно спочатку побудувати кінематичну схему механізму. Побудові кінематичної схеми і присвячені дані методичні вказівки.У цих методичних вказівках надана покрокова інструкція побудови кінематичної схеми для різних видів шарнірно-важільних механізмів. Для успішного виконання і здачі цієї частини курсового проекту студенти повинні освоїти теоретичний та практичний матеріал. В цьому їм допоможуть дані методичні вказівки.Метою даних методичних вказівок є надання студентам навичків побудови кінематичних схем у ряді положень механізму, знаходження «мертвих» положень механізмів та ходу вихідного повзуна, а також закріплення та поглиблення теоретичних знань шляхом самостійного розв’язання задачі побудови кінематичної схеми механізму.Документ Дослідження втрат енергії у гідроамортизаторах підвіски бронетранспортера БТР-4 та оцінка доцільності застосування системи її рекуперації(Національна академія сухопутних військ ім. гетьмана Петра Сагайдачного, 2020) Дущенко, Владислав Васильович; Воронцов, Сергій Миколайович; Нанівський, Роман АнтоновичДокумент Дослідження руху гусеничного обводу з декількома ведучими колесами(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Карпов, Вадим Олегович; Воронцов, Сергій МиколайовичДокумент Підвищення прохідності колісних машин та вирівнювання ресурсу агрегатів трансмісії шляхом введення статичного дисбалансу розподілу ваги між мостами(НТУ "ХПІ", 2015) Волонцевич, Дмитро Олегович; Воронцов, Сергій Миколайович; Мормило, Я. М.; Яремченко, А. С.В работе оценено влияние основных возмущающих сил, возникающих при движении колесной машины в тяговом режиме, на перераспределение нагрузок на мосты. Предложена методика рационального выбора величины предварительно заданного статического дисбаланса распределения веса между мостами для повышения проходимости и выравнивания ресурса агрегатов трансмиссии за счет выравнивания нагрузки на ведущие мосты при движении машины в тяговом режиме. Применение предложенной методики проиллюстрировано на примере колесного бронетранспортера БТР-4Е.