Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія ВладиславівнаМетодичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей. Зміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок- забезпечити формування навичок різних видів говоріння та аудіювання, а також опанування лексикою, знання якої, передбачено програмою курсу. Методичні вказівки містять аутентичні тексти, діалоги різноманітної тематики, аудіо, та велику кількість завдання до них. Завдання на заповнення пропусків, завдання на визначення правильності/неправильності твердження, завдання на відповідність, завдання з вибором правильної відповіді, завдання з розгорнутою відповіддю, що потребують від студентів індивідуального підходу, висловлювання своїх думок і таким чином включають їх у комунікативний процес. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.Документ Методичні вказівки з англійської мови для студентів другого курсу ЕЕЕ інституту, за фахом Мікро- та наноелектроніка(2023) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія ВладиславівнаЗміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок-забезпечити формування навичок різних видів читання та аудіювання, а також опанування термінологією за фахом. Методичні вказівки містять тексти професійно спрямованої тематики, аудіо, і різноманітні завдання до них, що потребують від студентів індивідуальної відповіді, висловлювання своїх думок, включають їх у комунікативний процесс. Також методичні вказівки містять додаткові тексти, які студенти можуть опрацьовувати самостійно. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.Документ Методичні вказівки з англійської мови для контролю поточних знань студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання (ІІ семестр)(Мадрид, 2020) Сергіна, Світлана Володимирівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаМетодичні вказівки з англійської мови для студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання призначені для студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання і є контрольними завданнями для перевірки знань та вмінь студентів з дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням". Метою методичних вказівок є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом першого курсу. Автентичні тексти спрямовані на визначення рівня сформованості вмінь студентів самостійно читати та розуміти тексти різних жанрів, знаходити та аналізувати необхідну інформацію, робити висновки з прочитаного, аналізувати та зіставляти інформацію, розуміти логічні зв’язки між частинами тексту. Студентам запропоновані вправи для оцінки рівня розуміння прочитаного тексту, вміння тлумачити лексичні та граматичні явища, ужиті в тексті. Тексти містять завдання таких форм: завдання на заповнення пропусків; завдання з розгорнутою відповіддю; завдання на визначення правильності/неправильності твердження; завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання широкого спектру перевіряють мовленнєві уміння та навички студентів з читання, говоріння, письма, володіння структурою англійської мови на лексичному, граматичному рівнях.Документ Методичні вказівки з французької мови для контролю поточних знань студентів заочної форми навчання(Мадрид, 2019) Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Вракіна, Вікторія ВікторівнаДані навчальні матеріали призначені для студентів заочної форми навчання і є контрольними завданнями для перевірки знань та вмінь студентів з дисципліни „Французька мова за професійним спрямуванням. Метою поданих матеріалів є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом навчального курсу, а також перевірка вмінь та навичок студентів у розумінні прочитаного.Документ Методичні вказівки до практичних занять з англійської мови для студентів-бакалаврів, які вступають до магістратури та отримують освіту англійською мовою(Мадрид, 2019) Вракіна, Вікторія Вікторівна; Беркутова, Тетяна Іванівна; Танько, Євгенія ВладиславівнаМета методичних вказівок – розвинути у студентів навички виконання тестових завдань з англійської мови з таких аспектів, як аудіювання, читання, лексика, граматика, використання англійської мови в усній та письмовій формі, та допомогти їм підготуватися до складання іспиту. Методичні вказівки призначені для підготовки до тестування студентів-бакалаврів, які збираються вступати до магістратури та отримують освіту англійською мовою. Вони відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки бакалаврів для складання іспитів з англійської мови у тестовій формі з таких аспектів, як аудіювання, читання, лексика, граматика, використання англійської мови в усній та письмовій формі.Документ Методичні вказівки з англійської мови для контролю поточних занять студентів першого курсу усіх спеціальностей заочної форми навчання(Мадрид, 2019) Вракіна, Вікторія Вікторівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Сергіна, Світлана Володимирівна; Танько, Євгенія ВладиславівнаМетою методичних вказівок є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом першого курсу, перевірка вмінь та навичок студентів у розумінні прочитаного, а також пошук та здобування необхідної інформації. Методичні вказівки містять завдання з розгорнутою відповіддю, що дає можливість перевіряти уміння студентів і застосовувати на практиці набуті знання з англійської мови.