Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна
    Методичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей. Зміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок- забезпечити формування навичок різних видів говоріння та аудіювання, а також опанування лексикою, знання якої, передбачено програмою курсу. Методичні вказівки містять аутентичні тексти, діалоги різноманітної тематики, аудіо, та велику кількість завдання до них. Завдання на заповнення пропусків, завдання на визначення правильності/неправильності твердження, завдання на відповідність, завдання з вибором правильної відповіді, завдання з розгорнутою відповіддю, що потребують від студентів індивідуального підходу, висловлювання своїх думок і таким чином включають їх у комунікативний процес. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення якості контролю знань студентів з іноземної мови за допомогою дистанційних засобів, Placement test для оптимізації процесу
    (Видавництво "Молодий вчений", 2020) Чубукіна, Ольга Володимирівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна
    Досліджено шляхи підвищення якості контролю знань студентів з іноземної мови за допомогою дистанційних засобів, зокрема Placement Test як початкової ланки навчального процесу. Проаналізовано місце, функції і значення Placement Test у навчанні іноземної мови і тестовому контролі його результатів. Охарактеризовано переваги і недоліки тестового контролю, вимоги до тестів та їхню структуру. Висловлено міркування про перспективність адаптації у вітчизняних ЗВО систем «вхідного» тестування Inside Out, Oxford Online Placement Test, English First, C-Test, зокрема у дистанційних формах. На матеріалі узагальнення результатів застосування Placement Test аргументовано необхідність його доповнення усною співбесідою з метою виявлення іномовної комунікативної компетенції. Вказано на доцільність узгодження структури тесту з професійною спрямованістю, освітніми програмами і рівнем мовної підготовки студентів того чи іншого ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для контролю поточних знань студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання (ІІ семестр)
    (Мадрид, 2020) Сергіна, Світлана Володимирівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Чудовська, Тетяна Сергіївна
    Методичні вказівки з англійської мови для студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання призначені для студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання і є контрольними завданнями для перевірки знань та вмінь студентів з дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням". Метою методичних вказівок є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом першого курсу. Автентичні тексти спрямовані на визначення рівня сформованості вмінь студентів самостійно читати та розуміти тексти різних жанрів, знаходити та аналізувати необхідну інформацію, робити висновки з прочитаного, аналізувати та зіставляти інформацію, розуміти логічні зв’язки між частинами тексту. Студентам запропоновані вправи для оцінки рівня розуміння прочитаного тексту, вміння тлумачити лексичні та граматичні явища, ужиті в тексті. Тексти містять завдання таких форм: завдання на заповнення пропусків; завдання з розгорнутою відповіддю; завдання на визначення правильності/неправильності твердження; завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання широкого спектру перевіряють мовленнєві уміння та навички студентів з читання, говоріння, письма, володіння структурою англійської мови на лексичному, граматичному рівнях.