Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування педагогічної компетентності у майбутніх викладачів вищого технічного навчального закладу
    (Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, 2006) Гайворонська, Вікторія Володимирівна
    Проаналізовано стан підготовки викладачів вищої технічної школи і структура їх професійної діяльності. Впроваджена і обґрунтована цілісна система підвищення їх педагогічної компетентності шляхом удосконалення загальнокультурної і психолого-педагогічної підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування педагогічної компетентності майбутніх викладачів машинобудівних факультетів технічного університету
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2007) Пономарьов, Олександр Семенович; Гайворонська, Вікторія Володимирівна
    У статті розглянуто дидактичні умови підвищення ефективності формування педагогічної компетентності викладачів машинобудівних факультетів вищих технічних закладів освіти. Проаналізовано організаційно-методичні чинники, які забезпечують індивідуальний розвиток студента і його спрямованість на викладацьку діяльність. Показано необхідність переходу орієнтації цільової підготовки викладача від кваліфікації до компетенції.
  • Ескіз
    Документ
    Нова освітня технологія NALM як засіб формування особистості студента вищого технічного закладу освіти
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2007) Гайворонська, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Особистість викладача і формування професійної культури сучасних фахівців
    (Харківський національний університет радіоелектроніки, 2006) Гайворонська, Вікторія Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Романовський, Олександр Георгійович
    Проаналізовано сутність поняття професійної культури сучасного фахівця і її роль у забезпеченні успішної діяльності і досягнення життєвих цілей. Розглянуто вимоги, які сьогодення висуває до професіоналізму та професійних якостей фахівця. Показано, що їх задоволенням вимагає високої професійної культури, яка стає невід’ємним компонентом професійної компетенції. Показано визначальну роль викладача у формуванні професійної культури сучасних фахівців.