Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність і розвиток спектру освітніх послуг в Україні: психолого-педагогічний аспект
    (2021) Гарник, Людмила Петрівна; Данченко, Ірина Олексіївна; Снігурова, Ірина Іванівна; Вітковський, Юрій Петрович; Аль-Халавані, Хусамеддін Рамазанович; Шерстюк, Валерій Сергійович; Осінкін, Олександр Олександрович
    Статтю присвячено висвітленню ключових психолого-педагогічних і соціально-історичних факторів, що вплинули на поточний стан конкурентоспроможності й обсягів експорту освітніх послуг національними вишами, а також оцінці впливу національних реформ вищої освіти та причин падіння її престижу як серед потенційних вітчизняних, так й іноземних абітурієнтів. Також у статті наведено концептуальні засади розбудови толерантності в освітньому середовищі вишу як передумови соціальної інклюзії та інтернаціоналізації освітніх послуг, а також розвитку соціально- й культурно-інтеграційного потенціалу українських регіональних вищих освітніх закладів у рамках визначеного урядом України курсу освітніх реформ і пов'язаних з ними інституційних та організаційних трансформацій. Толерантність як організаційна цінність і чеснота освіченої особистості нівелює прояви інтолерантного ставлення до думки інших, невизнання унікальності й рівноцінності інших людей, несприйняття їх світогляду, а також неповагу до прав людини. Постійна міграція представників інших культур на територію нашої країни викликає в деяких співгромадян занепокоєння та страх перед можливим обмеженням їх "національної гідності". Відтінки цього побоювання різні: від індиферентності до агресії, від холодної байдужості до виявів ксенофобії (ненависті до представників іншої нації). З точки зору психології, такі прояви розглядаються як своєрідна гіперболізована захисна реакція на реальні або уявні загрози з боку представників інших культур та/або етнічних груп. Запропоновані психолого-педагогічні інструменти сприятимуть зниженню соціально-психологічної напруги в учасників освітнього процесу та серед широкого кола вітчизняних і міжнародних стейкхолдерів освітніх послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Пріоритети мовної підготовки фахівців у царині міжнародних економічних відносин в освітніх закладах міста Харкова: історичний спадок і сучасні вектори
    (Подільський державний аграрно-технічний університет, 2020) Гарник, Людмила Петрівна; Вітковський, Юрій; Снігурова, Ірина Іванівна; Романьок, Людмила Вікторівна; Камишнікова, Разія
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація управління якістю освітніх послуг українських вишів шляхом запровадження CRM систем
    (2018) Гарник, Людмила Петрівна
    Під впливом глобалізації за останні десятиріччя було кардинально змінено та переглянуто ставлення до спроможності освітян мобілізувати внутрішні культурні, інтелектуальні та духовні цінності для сприяння інноваційному розвитку українського суспільства. Сьогодні, у добу поліцентричної економічної системи, яка базується на знаннях та культурних цінностях, Україна, як і більшість країн світу, постала перед нагальною потребою гармонізації протиріч між елементами національної та міжнародної систем освіти. Відповідно до сучасних трендів, більшість провідних освітніх та навчально-дослідницьких закладів уже отримали визнані на міжнародному рівні сертифікати на свої СУЯ (ISO 9001:2015), які базуються на процесному підході та ризик-орієнтованому мисленні, що є випробуваними на практиці інструментами для конструювання та подальшої розбудови їх унікальних систем управління якістю освітніх послуг. Дослідження присвячено огляду та аналізу кращих світових практик і можливостей упровадження CRM систем для оптимізації та гармонізації вітчизняної системи освіти. Традиційно лідери нашої країни приділяють особливу увагу розвитку інтелектуального потенціалу так само, як і культурній та соціальній мобільності громадян України шляхом надання їм єдиних прав доступу до інноваційної освіти.