Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Аналіз параметрів приводу здвоєного зчеплення зі зменшеними енерговитратами на керування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Сергієнко, Микола Єгорович; Калінін, Павло Миколайович; Гасанов, Магомедємін Ісамагомедович; Павлова, Наталія Миколаївна; Свідло, Віталій Сергійович; Окунь, Антон ОлександровичСвітова тенденція покращення трансмісій транспортних та тягових засобів пов’язана з використанням роботизованих преселективних коробок переключення передач, важливим вузлом якої є фрикційне зчеплення. Проведений огляд існуючих конструкцій та аналіз концепцій розвитку зчеплень дозволяє визначитись з напрямками їх вдосконалення, зокрема, вдосконаленням сухих здвоєних зчеплень, що є предметом дослідження у даній роботі. Істотним недоліком існуючих конструкцій здвоєних зчеплень є використання додаткових спеціальних (переважно гідравлічних або комбінованих) систем для включення-виключення в роботу фрикційних пар, що збільшує вартість конструкції, витрати енергії на керування та ускладнює конструкцію, обслуговування та ремонт. Запропонована конструкція приводу керування оригінального сухого здвоєного зчеплення передбачає використання важільного механізму із застосуванням поворотних упорів, які виконані у вигляді пересувних кареток з роликами, що забезпечує перемикання зчеплень за короткий час та практично без розриву потоку потужності і, відповідно, покращує динаміку розгону транспортних засобів, спрощує конструкцію зчеплення та зменшує енерговитрати на його керування як в процесі початку руху машини, так і при переключенні передач. Розроблено математичну модель запропонованого приводу зчеплення, на основі якої змодельоване роботу механізму керування і проаналізовано вплив його окремих конструктивних параметрів на якісні показники роботи приводу зчеплення, зокрема, на кінематичні характеристики приводу, діапазони кінематичних та силових передаточних чисел приводу, силову взаємодію ланок механізму, потужність виконуючого пристрою при включенні кожного зчеплення. Встановлено, що на перемикання зчеплень потрібні менші енерговитрати, що переміщення елементів механізму неоднакове, а сила стиснення фрикційних пар при включенні першого і другого зчеплень відрізняються. З результатами моделювання підтверджено, що запропонована оригінальна важільна конструкція механізму керування зчепленнями є ефективною. Отримані результати дозволяють обґрунтовано визначати параметри зчеплення, проте вибір оптимально-раціональних параметрів механізму його керування потребує проведення подальших досліджень, для проведення яких розроблено відповідні методика, алгоритм пошуку та їх програмна реалізація.Публікація Застосування передових технологій у зубообробці конічних коліс із круговими зубами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Добротворський, Сергій Семенович; Басова, Євгенія Володимирівна; Клочко, Олександр Олександрович; Гасанов, Магомедємін Ісамагомедович; Тонкошкур, Є. Е.Публікація Основні напрямки підвищення точності виготовлення ортогональних редукторів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Пермяков, Олександр Анатолійович; Клочко, Олександр Олександрович; Гасанов, Магомедємін Ісамагомедович; Логашкіна, К. Г.; Бондар, В. В.Публікація Технологічне обгрунтування підвищення точності виготовлення корпусів редукторів з осями отворів, що схрещуються та пересікаються(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Шелковий, Олександр Миколайович; Клочко, Олександр Олександрович; Гасанов, Магомедємін Ісамагомедович; Логашкіна, К. Г.; Бондар, В. В.Публікація Моделювання механічної та електричної взаємодії контактної підвіски(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Любарський, Борис Григорович; Доманський, Ілля Валерійович; Гасанов, Магомедємін ІсамагомедовичУ роботі для визначення статичних та динамічних параметрів, а також критеріїв стану елементів контактної підвіски пропонується застосувати кінцево-елементні моделі, які найбільш адекватно описують фізичні процеси і використовуються зараз в світі. Запропоновано розвиток таких моделей на базі кінцевих елементів та структурування механічних та електричних графів пролетів анкерних ділянок. Розроблені однотипні механічні та електричні мультиграф проліта анкерної ділянки, що дозволяє визначити стан параметрів контактних підвісок з урахуванням теплового зносу.Публікація Моделювання теплового режиму в технологічній системі охолодження шліфувального верстату(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Степанов, Михайло Сергійович; Гасанов, Магомедємін Ісамагомедович; Волошкіна, Ірина ВіталіївнаНаведено математичну модель для розрахунку температури мастильно-охолоджуючої рідини (МОР) у підсистемі використання. Температура визначається в залежності від етапу циклу шліфування. Модель побудована на основі рівняння зміни температури при проходженні рідина крізь місцевий опір.