Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичний базис формування прибутку підприємства(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Лі, Чао; Геворкян, Артем ЮрійовичДокумент Забезпечення стійкого економічного розвитку підприємств промисловості в умовах конкурентоспроможності(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Гаврик, А. А.; Геворкян, Артем ЮрійовичДокумент Теоретичні аспекти формування механізму управління фінансовою стійкістю підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Геворкян, Артем Юрійович; Гаврик, Аліна АндріївнаУ статті розглянуто питання управління фінансовою стійкістю підприємства. Розглянуто трактування поняття фінансової стійкості у вчених-економістів, порівняно визначення. Проаналізовано забезпечення фінансової стійкості підприємств та зміцнення його конкурентоспроможності за рахунок використання комплексу заходів щодо вдосконалення управління фінансами у короткостроковій перспективі. Механізм управління фінансовою стійкістю представлено як сукупність взаємопов'язаних блоків та послідовності пов'язаних між собою етапів. Обґрунтовано необхідність застосувати інструментарій управління фінансовою стійкістю для узгодження цілі розробленої стратегії з загальною стратегією підприємства для подальшої реалізації. Крім того, механізм управління фінансовою стійкістю підприємства представлено як систему суб'єктів управління фінансовою стійкістю підприємства та їх взаємовідносин. Визначено, що розроблений механізм управління функціонує з урахуванням певних організаційних структур, принципів, методів, фінансових інструментів, правових норм з метою встановлення оптимальних параметрів структури та обсягу фінансових активів. Проаналізовано, що зміст даного механізму управління проявляється в його функціях, які забезпечують досягнення мети і виконання певного комплексу завдань. Обумовлено складність організації механізму управління фінансовою стійкістю підприємства. Визначено, що метою механізму є формування управління, яке повинно забезпечувати рівновагу між внутрішньою системою підприємства та його зовнішнім середовищем, враховуючи збереження цілісності в процесі структурних змін, виконання функціональних дій і розширеного відтворення капіталу.Документ Удосконалення управління прибутком на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Геворкян, Артем Юрійович; Євдокимова, Ольга АндріївнаУ статті розглянуто питання управлінням прибутком підприємства. Показано, що прибуток є важливою грошовою оцінкою виробничої та фінансової діяльності підприємства, що демонструє ефективність роботи підприємства. Bін є одним з основних показників діяльності та розвитку підприємства, вдосконалення матеріальної бази та його продукції. Розглянуто роль прибутку у розвитку підприємства в сучасних ринкових умовах. Проведено аналіз підходів щодо управління прибутком. Проаналізовані системи управління прибутком підприємства. Визначені послідовність дій при управлінні розподілом та використанням прибутку підприємства. Виявлено необхідні умови ефективного управління і вдосконалення процесу управління прибутком підприємства. Запропоновані заходи для покращення цільової структури використання прибутку підприємства, що дозволить поліпшити фінансове становище підприємства і збільшити ефективність його діяльності.Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стандарти фінансової звітності"(ФОП Заночкин Д. Л., 2021) Геворкян, Артем Юрійович; Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаДокумент Міжнародні стандарти фінансової звітності(2021) Геворкян, Артем Юрійович; Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаНа теперешній час кожен господарюючий суб‘єкт, здійснюючи свою діяльність, має на меті отримати максимальний прибуток при мінімальних витратах. Тому будь-який підприємець повинен вміло використовувати дані фінансової звітності, оскільки на їх основі можна ретельно розглянути й оцінити фінансовий стан підприємства та прийняти виважені управлінські рішення. Фінансова звітність також є необхідною для зовнішніх і внутрішніх користувачів, оскільки, забезпечує їх повною, правдивою та неупередженою інформацією про господарюючий суб‘єкт. Метою текста лекцій є формування теоретичних знань і практичних навичок складання фінансової звітності суб’єктів господарювання за міжнародними стандартами.Документ Шляхи формування прибутку та ділової активності підприємства ТОВ "ФМ Хладопром"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Геворкян, Артем Юрійович; Геляровська, Оксана АнатоліївнаУ статті проаналізовано шляхи формування прибутку та ділової активності на прикладі ТОВ "ФМ Хладопром". Наведена актуальність теми, визначено важливість такої фінансової категорії як прибуток. Проведено розрахунок групи фінансових показників, а саме, коефіцієнту обертання активів, коефіцієнту оборотності дебіторської заборгованості, показника тривалості обороту дебіторської заборгованості, коефіцієнту оборотності кредиторської заборгованості, показника періоду обертання кредиторської заборгованості. Наведено динаміку показників ділової активності ТОВ "ФМ Хладопром". Визначено, що продукція підприємства користується попитом у більш літній період часу, що визначає нетривалий операційний цикл. Відзначається, що ТОВ "ФМ Хладопром" дуже чутливо сприймає сезонні коливання. Зазначено, що усі показники тривалості операційних циклів обороту запасів знаходяться на середньому рівні, тобто вони покращуються, але у дуже повільних темпах. Для забезпечення зростання прибутку підприємству слід відшукати невикористані можливості його збільшення, тобто резерви зростання, а саме, зниження собівартості реалізованої продукції, скорочення адміністративних витрат та збільшення виручки від реалізації продукції. Збільшення виручки від реалізації продукції ТОВ "ФМ Хладопром" може бути пов’язане зі збільшенням асортименту продукції, випуском оновленого, більш якісного товару. Зниження собівартості реалізованої продукції станеться завдяки закупівлі нового, більш сучасного обладнання для виробництва продукції підприємства. Скорочення адміністративних витрат сприятиме збільшенню чистого прибутку. Представлені показники ділової активності ТОВ "ФМ Хладопром" за 2017, 2018, 2019 роки. Сформовано прогноз фінансових результатів ТОВ "ФМ Хладопром". Висвітлені складові збільшення чистого прибутку підприємства.Документ Методичні вказівки до кваліфікаційної роботи бакалавра(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Клепікова, Світлана Володимирівна; Другова, Олена Сергіївна; Геворкян, Артем ЮрійовичВипускна дипломна бакалаврська робота є завершальним етапом навчального процесу чотирирічної підготовки для студентів спеціальності 073 "Менеджмент". Виконання її є узагальнюючим процесом, який дає змогу майбутньому бакалавру з менеджменту поєднати набуті теоретичні знання з практичними навичками й продемонструвати власні думки та наукові переконання. Метою дипломної роботи є демонстрація студентом теоретичних знань з менеджменту, маркетингу, організації і планування виробництва, з економіки і економічного аналізу, статистики, фінансів, контролінгу, зовнішньо-економічної діяльності тощо, формування у студентів практичних навичок роботи з економічною літературою та економічною інформацією, проведення економічного аналізу діяльності підприємства, підготовки та розробки кваліфікованих рекомендацій з покращення діяльності підприємства та його менеджменту.Документ Методичні вказівки до практичних занять з курсу "Управління проектами"(ФОП Заночкин Д. Л., 2018) Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Геворкян, Артем Юрійович; Назарова, Тетяна ЮріївнаСеред передумов, що сприятимуть зростанню національної економіки, важливу роль відіграє формування у нової генерації керівників знань і вмінь використання сучасного проектного підходу до вирішення завдань розвитку процесів управління на різних рівнях, орієнтації цих процесів на досягнення кінцевих результатів з мінімальними витратами часу та коштів і засвоєння методології управління проектами як нового прогресивного інструментарію сфери управління. Вивчення даної дисципліни базується на концепціях і поняттях теорії управління, фінансового менеджменту, стратегічного управління, маркетингу, управління персоналом, макро-та мікроекономікою і спрямоване на формування сучасного фахівця. "Управління проектами" тісно пов’язана з іншими дисциплінами навчального плану, такими як "Менеджмент", "Фінансовий менеджмент", "Економіка підприємства", "Стратегічне управління", "Організація виробництва", "Управління ризиками" тощо. Мета навчальної дисципліни –формування у майбутніх фахівців належних практичних вмінь і навичок застосування універсального інструментарію розробки та реалізації проектів з метою досягнення ефективного існування та розвитку підприємства.Документ Безпаперовий офіс в українських реаліях на прикладі компанії ПАТ "САН ІнБев Україна"(НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Каплун, Аліна Володимирівна; Локтіонова, Олександра СерафимівнаПроведено аналіз основних досліджень успішних проектів з ліквідації паперу, виявлені найбільш вагомі причини використання паперу та шляхи їх оптимізації. Проведено дослідження правових і законодавчих аспектів в Україні з використання електронного документообігу. Розглянуто і проаналізовані найбільш поширені види документів, які зустрічаються на підприємстві. Виявлено відділи, які друкують найбільшу кількість паперу в офісі методом статистичного збору даних і їх обробкою. Опрацьовано законодавчу базу України щодо впровадження електронного документообігу. Виявлено бар'єри, які не дозволяють українським підприємствам повністю перейти на безпаперову модель обробки і зберігання інформації на електронних і цифрових носіях. На прикладі бухгалтерських книг з історією про зміни в зарплаті співробітників компанії виявлено, що дані книги не можуть бути оцифровані, оскільки витрати часу на розпізнавання тексту занадто великі, що представляє собою неефективний підхід до оптимізації використання паперу в офісі, при цьому оптимізуючи кілька одних процесів від ручних модифікацій, тим самим додаючи роботи іншому персоналу, або витрачаючи кошти на послуги аутсорсингової компанії. Проведено аналіз відділів офісу підприємства і кількості паперу, яка друкується в кожному відділі. Ознайомлення із заходами, які ведуться на підприємстві для зменшення кількості паперу. Розроблено рекомендації щодо подолання бар'єрів на шляху зменшення використання паперу та шляхи оптимізації використання паперових носіїв інформації. Запропонована оптимізація процесу інвентаризації основних засобів шляхом застосування електронного коду для сканування цифровим носієм і швидким отриманням інформації про всі основні засоби в реєстрі. Розраховано кількісне вираження від впровадження можливих заходів і економія для підприємства.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »