Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 37
  • Ескіз
    Документ
    Вчимось писати наукові статті
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Дьомочка, Лідія Владиславівна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Іванова, Юлія Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для студентів 2 року навчання спеціальності "Видавництво та поліграфія"
    (ТОВ "Цифра Принт", 2023) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Тихонова, Марина Євгеніївна; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Саламатіна, Анна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для самостійної роботи студентів 2 року навчання спеціальності "Кібербезпека"
    (ТОВ "Друкарня Мадрид", 2023) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Саламатіна, Анна Володимирівна; Тихонова, Марина Євгеніївна
    Методичні вказівки з англійської мови призначені для самостійного опрацювання студентами матеріалів пов’язаних з професійною діяльністю у сфері Кібербезпеки та відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки для студентів технічних ВНЗ. Основна мета методичних вказівок - надання специфічних професійно-орієнтованих матеріалів для вивчення, опрацювання та закріплення граматичних та лексичних тем, що призначені для оволодіння спеціалізованою лексикою, розвитку навичок читання та професійної комунікації англійською мовою. Методичні вказівки складаються з 12 автентичних текстів та 2 відеоматеріалів, тематика яких пов’язана з новими тенденціями розвитку кібербезпеки, типами атак на інформаційні системи, розробкою, реалізацією, впровадженням та управлінням комплексними програмно-технічними системами захисту інформації на підприємствах та створенням комп'ютерних систем, що впливають на безпеку транспортних, енергетичних, медичних та інших комплексів. Робота з текстами сприятиме розвитку навичок переглядового читання, яке націлює студентів на швидкий пошук основної тематичної лінії тексту та формулювання його основної ідеї; ознайомчого виду читання, що передбачає вдосконалення вміння студента знаходити й розуміти основну інформацію тексту, вміння відокремити головне від другорядного та дослідницького читання, призначеного для вироблення вмінь і навичок отримувати повну інформацію з тексту, аналізувати викладені в ньому факти, порівнювати їх, узагальнювати і робити власні висновки. Методичні вказівки містять завдання у вигляді лексичних та граматичних вправ, що сприятимуть розширенню активного словникового запасу за фахом, формуванню навичок говоріння, розвитку монологічного мовлення, ведення дискусій на професійні теми. При підборі матеріалу використовувалась автентична література, оригінальні науково-популярні тексти, а також сучасні Iнтернет ресурси та відеоматеріали.
  • Ескіз
    Документ
    Відповідність навчальних програм ESP кафедри іноземних мов "ХПІ" розвитку загальних професійних компетентностей майбутніх ІТ-фахівців
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Костенко, Олена
    Стаття присвячена критичному аналізу навчальних програм ESP кафедри іноземних мов Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" щодо їхньої відповідності гармонійному розвитку загальних професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері ІТ. Розкрито дослідницьке питання щодо визначення змістовних акцентів та методичних прийомів, що застосовуються на кафедрі, завдяки яким досягається максимальний ступінь оволодіння згаданими компетентностями студентами-бакалаврами ІТ-спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Місце і значення формування педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті
    (Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2013) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    В статті розглядається місце педагогічних умов в структурі педагогічної науки. Аналізується поняття "умова" з різних боків – загальнонаукового, філософського, психологічного та педагогічного. Особлива увага приділяється формуванню педагогічних умов, бо вони є запорукою якісної підготовки спеціалістів з ІТ технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз результатів педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів
    (ООО "Евразийское Научное Содружество", 2017) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    У статті проаналізовано результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Після проведення експерименту студенти експериментальної групи показали значно більш високий рівень до професійної готовності, ніж студенти контрольної групи. Так, в експериментальній групі кількість студентів з високим рівнем сформованості готовності до професійної діяльності збільшилась майже в п’ять разів (11,3 % було в експериментальній групі, 52 % стало), у той же час показник контрольної групи змінився лише в 1,4 рази (було 24,7 %, стало - 34,4 %). Результати експерименту дозволили зробити висновок, що розроблені педагогічні умови значним чином впливають на рівень готовності майбутніх інженерів програмістів до професійної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Визначальні чинники забезпечення якості освіти при вивченні іноземної мови
    (Чорноморський національний університет ім. Петра Могили, 2007) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Викладання англійської мови професійного спілкування як соціальне завдання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Система управління формуванням професійної компетенції інженера при вивченні англійської мови професійного спілкування
    (Чорноморський національний університет ім. Петра Могили, 2010) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    У статті розглянуто проблему розробки теоретичних і методологічних основ успішного формування професійної компетенції інженера при вивченні англійської мови професійного спілкування.