Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Ретроспективний аналіз методик викладання іноземної мови з урахуванням сучасних реалій
    (Ужгородський національний університет, 2010) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    У статті представлений ретроспективний аналіз методик викладання іноземних мов. Показаний підхід вважається для вирішення проблеми нестачі часу в класі іноземних мов.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2018) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди МОН України, Харків, 2018. У дисертації теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті. Уточнено сутність понять "професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів", "готовність майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності". Подальшого розвитку набуло визначення структурних компонентів готовності майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності та критеріїв і показників її сформованості. Результати педагогічного експерименту підтверджують доцільність впровадження розроблених педагогічних умов у професійну підготовку майбутніх інженерів-програмістів.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Сутність поняття "професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    Розглядається сутність поняття "професійна підготовка". Аналізуються наукова література, щодо визначення професійної підготовки. За результатами аналізу розкривається сутність поняття "професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів".