Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність технологічних методів зміцнення елементів двигунів та агрегатів для спеціальної техніки
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Посвятенко, Е. К.; Гончаров, В. Г.; Д'яченко, С. С.; Шпаковський, В. В.; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічні методи зміцнення елементів двигунів та агрегатів для спеціальної техніки
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, С. О.; Посвятенко, Е. К.; Гончаров, В. Г.; Д'яченко, С. С.; Шпаковський, В. В.; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування дискретного зміцнення для поверхонь деталей
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кравченко, Сергій Олександрович; Ткачук, Микола Анатолійович; Гончаров, В. Г.; Д'яченко, С. С.; Бєлов, М. Л.
  • Ескіз
    Документ
    Дискретная обработка – эффективный способ упрочнения деталей машин
    (НТУ "ХПИ", 2010) Савченков, Б. В.; Гончаров, В. Г.; Леоненко, А. Н.
    В статье приводятся результаты исследований изменения физико-механических и трибологических характеристик материала коленчатого вала двигателя КамАЗ после дискретной обработки рабочей поверхности электроискровым легированием.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток науково-технічних основ забезпечення тактико-технічних характеристик високонадійних форсованих двигунів та військової техніки
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Литвин, Б. Я.; Посвятенко, Е. К.; Шейко, О. І.; Д'яченко, С. С.; Шеремет, В. М.; Гончаров, В. Г.
    Для забезпечення високої навантажувальної здатності, низького коефіцієнту тертя та підвищеної зносостійкості пропонується застосування технології дискретного зміцнення відповідальних деталей машин. На прикладі колінчастих валів тепловозних двигунів, а також інших машинобудівних конструкцій визначаються оптимальні параметри технологічного процесу. Установлено, що при дискретному зміцненні відбувається перерозподіл контактного тиску у спряженні деталей, який викликається зміною мікропрофілю поверхні. Експериментально підтверджені ефекти зменшення тертя, зношування, а також збереження міцності оброблених деталей.
  • Ескіз
    Документ
    Методи, засоби та технології дискретно-континуального зміцнення поверхневих шарів деталей машин
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ткачук, Микола Анатолійович; Бєлов, М. Л.; Шейко, О. І.; Кравченко, Сергій Олександрович; Посвятенко, Е. К.; Шпаковський, Володимир Васильович; Д'яченко, С. С.; Гончаров, В. Г.; Пономаренко, І. В.; Шеремет, В. М.
    В роботі на основі теоретико-множинного підходу запропоновані нові концепція і методи підвищення ресурсу серії двигунів і спеціальної техніки шляхом створення нових технологій зміцнення поверхонь їхніх деталей, а також на вирішена низка фундаментальні та прикладні задачі. Розроблена концепція узагальненого параметричного моделювання складних механічних систем при нечітких критеріях, аналізу процесів та синтезу нових технологій зміцнення для збільшення ресурсу серії двигунів і агрегатів спеціальної техніки. Науково обґрунтовані матеріали, режими та параметри процесів зміцнення для розроблених методів дискретного зміцнення, корундування та іонного бомбардування зі створенням мікронаноструктур та проектно-технологічні рішення при створенні та ремонті двигунів і агрегатів спеціальної техніки.