Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Порівняння інвестицій на формування нематеріальних активів в Україні та світі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович
    Незаперечним фактом економіки сьогодення є те, що не лише матеріальні, але і нематеріальні здобутки підприємств мають певну цінність і здатні приносити йому грошовий дохід. Проте, слід зазначити, що не всі можливі види нематеріальних здобутків відображаються зараз на балансі українських підприємств у складі нематеріальних активів (НМА). Метою статті є визначення поточних обсягів інвестицій у нематеріальні активи в Україні та порівняння цих обсягів із інвестиціями у НМА в інших країнах світу Обсяг коштів, інвестованих у НМА на підприємствах України (особливо у питомій вазі) буде залишатися і надалі незначним. І перспективи такого інвестування є досить "туманними", про що свідчать і низька надійність прогнозу питомої ваги у трендовій моделі Особливо загрозливою така тенденція постає у порівнянні з аналогічними даними будь-якої іншої країни світу, де практика використання НМА є більш розповсюдженою. Аналіз світових тенденцій свідчить, що вартість нематеріальних активів у загальній вартості іноземних компаній становить понад 40% (а іноді й до 90%). Але і надвелике (більше 50%) вкладання коштів у НМА від обсягу всіх витрат вважати доцільним також не можна, адже свідчить про відхід від реальних інвестицій на користь спекулятивних.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування та розвиток віртуального капіталу промислового підприємства
    (Приазовський державний технічний університет, 2014) Горовий, Дмитро Анатолійович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – ДВНЗ "Приазовський державний технічний університет", Маріуполь, 2014. Дисертацію присвячено комплексу питань, пов’язаних з проблемами формування та подальшого розвитку віртуального капіталу на промисловому підприємстві у сучасних умовах. Для цього уточнено зміст категорії "віртуальний капітал підприємства" та супутніх категорій і понять і їх роль в забезпеченні ефективної діяльності підприємства. Уточнено необхідність запобігання як недооцінки, так і переоцінки вартості нематеріальних здобутків в системі їх обліку. Визначено основні риси інформації, як найбільш недооціненого складника віртуального капіталу; запропоновано методику оцінки вартості інформації на підприємстві на основі зменшення ентропії в його діяльності. Визначено основні складники бренду підприємства; запропоновано заходи з ребрендінгу (ренеймінгу) промислових підприємств та заходи з популяризації його бренду. Проведено класифікацію методів оцінки бренду та запропоновано рейтингову методику оцінки бренду залежно від факторів, що визначають цінність торгової марки. Визначено прояви синергетичного та анергетичного ефектів вартості від поєднання віртуальних капіталів. Визначено фактори та розроблено методику оцінки привабливості підприємств до злиття-поглинання з точки зору синергетичного ефекту їх віртуального капіталу. Розроблено методичні рекомендації з визначення оптимального обсягу віртуального капіталу підприємства на основі багатокритеріальної оптимізації показників рентабельності віртуального капіталу, його вартості і схильності до синергетичного ефекту та ліквідності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Порівняльний аналіз структури нематеріальних активів підприємств в Україні та світі
    (Сумський державний університет, 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович
    Лише незначна частина нематеріальних здобутків відображається зараз на балансі українських підприємств у складі нематеріальних активів. Це істотно знижує конкурентоспроможність підприємств як на місцевому, так і на світовому ринку. Метою статті є порівняння структури нематеріальних активів (НМА), відображених у фінансовій звітності різних країн, та розроблення пропозицій зі збільшення видів НМА у їх структурі на підприємствах України. Світова практика засвідчує досить різноманітну структуру нематеріальних активів у різних країнах світу. Зважаючи на значну розбіжність за офіційними даними, що визначаються у різних країнах, була зроблена спроба узагальнити ці дані, щоб призвести їх до єдиної структури. За даними статистичної звітності в Україні приблизну оцінку структури нематеріальних активів можна одержати лише за структурою інноваційних витрат в економіці. За ними видно, що в Україні переважають складники інформаційних надбань підприємств.