Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту кваліфікаційної (магістерської) роботи(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга ВладиславівнаМетодичні рекомендації визначають основні вимоги до кваліфікаційної роботи зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення, процедуру її підготовки та публічного захисту. Методичні рекомендації розроблені на основі нормативно-правових актів, Положення «Про підготовку до захисту випускної кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти першого та другого рівня у Навчально-науковому інституті соціально-гуманітарних технологій НТУ «ХПІ». Призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти НТУ «ХПІ», а також можуть бути корисними іншим навчальним закладам, які здійснюють підготовку здобувачів вищої освіти за освітньо-професійними програмами в межах спеціальності 232 Соціальне забезпечення.Документ Інновації в соціальному розвитку(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Інновації в соціальному розвитку» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».Документ Психологія травм у соціальній роботі(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Черкашин, Андрій Іванович; Грень, Лариса МиколаївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Психологія травм у соціальній роботі» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Оцінка потреб громад в соціальних послугах(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Оцінка потреб громад в соціальних послугах» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».Документ Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника соціального закладу(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника соціального закладу» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Міжнародна діяльність керівника соціального закладу(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Лапузіна, Олена Миколаївна; Грень, Лариса МиколаївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Міжнародна діяльність керівника соціального закладу» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Лідерство в управлінні соціальними процесами(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Лідерство в управлінні соцільними процесами» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завдань для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Інформаційна політика та PR-технології в управлінні(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Інформаційна політика та PR-технології в управлінні» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Ділове спілкування та риторика(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Панфілов, Юрій ІвановичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Ділове спілкування та риторика» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Адаптивне управління(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичВ умовах трансформаційних процесів в економіці у свідомості людей відбувається перебудова усталених уявлень про буття, змінюються їхні світоглядні позиції і поведінка. Людина замислюється над сенсом ситуаційних змін, стає гнучкішою в досягненні мети, починає свідомо адаптуватися у своїй життєдіяльності. У розбудові ринкових відносин ми маємо навчитися взаємодії з мінливим оточенням шляхом визначення реалістичної мети, оперативного коригування завдань, змісту своєї діяльності, перезакріплення зв’язків у пошуку дієвих партнерів для досягнення первинно поставлених цілей, що примушує майже під кожний крок виробляти реалістичні цілі. Це вимагає підвищення оперативності, прискорення дій і певних змін у діяльності в унісон змін оточення. Усе це вимагає певних зусиль й активізації життєвої позиції людини, що переводить її зі споживача на агента змін з метою забезпечення базису своєї життєдіяльності для власного й суспільного розвитку. Метою викладання дисципліни є оволодіння сучасним управлінським мисленням та системою спеціальних знань у галузі управління змінами; формування розуміння концептуальних основ адаптивного управління соціально-економічними та соціальними системами; можливістю застосовувати підходу управління змінами в організації, прийняття непопулярних управлінських рішень; визначення особливостей готовності до адаптивного управління менеджерів. Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання можна представити як уміння: – самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для розвитку професійних навичок та якостей (РН6); – автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях (РН8); – розробляти та апробувати соціальні проекти і технології (РН18); – прогнозувати соціальний розвиток територіальної громади (ПРН5). Під час вивчення дисципліни студент має – здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК1); – здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК3); – здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК9); – здатність планувати та здійснювати соціальні дослідження з метою виявлення й аналізу соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення (СК2).
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »