Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Ділове спілкування та риторика
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Ділове спілкування та риторика» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Ділове спілкування як невід'ємна складова управлінської діяльності керівника соціального закладу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Грень, Лариса Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович
    Стаття присвячена розкриттю роді ділового спілкування в управлінській діяльності керівника соціального закладу; визначено ділове спілкування як специфічну форму активності учасників управлінського процесу; розкрито предмет, мету, функції та принципи ділового спілкування; доведено, що спілкування в управлінні є важливим інструментом виконання основних управлінських функцій: організації, мотивації, планування і контролю; розкрито основний зміст та головні обов'язки управлінської діяльності керівника соціального закладу, а також правила, яких він повинен дотримуватись у спілкуванні з підлеглими. На прикладі проведеного авторами статті семінару (щорічна школа-семінар "Сучасні педагогічні технології в освіті", що проходить Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут") було доведено дієвість запропонованих методик для визначення комунікативної компетентності керівника соціального закладу; запропоновано тренувальні вправи з набуття знань та формування умінь ділового спілкування, які доводять, що ефективному діловому спілкуванню можна і треба вчитись задля успішної професійної управлінської діяльності.