Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка лідерства
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Грень, Лариса Миколаївна
    Розглянуто поняття і значення лідерства взагалі й організаційного лідерства, зокрема. Запропонована модель ефективного лідерства і керівництва. Розкрито зміст лідерського потенціалу та його структури, розглянуто наявний досвід його актуалізації у процесі навчання у ЗВО. На основі концептуальних підходів до професійної підготовки лідерів розглянута можливість і способи діагностики лідерського потенціалу, запропоновано методичні рекомендації щодо формування і розвитку основних його компонентів. Запропоновано ряд інноваційних технологій, спрямованих на їх активізацію. Призначено для спеціалістів, може бути корисним студентам, магістрам, аспірантам.
  • Ескіз
    Документ
    Управління професійним розвитком кадрового потенціалу органів державної влади
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Грабар, Наталія Сергіївна; Хмиров, Ігор Михайлович; Черкашин, Андрій Іванович
    Розглянуто підготовку управлінських кадрів у системі післядипломної освіти. Обгрунтовано необхідність підвищення їх професійного розвитку, показано роль системи післядипломної освіти у цьому процесі. Розкрито зміст лідерства та його роль у підвищенні ефективності системи управління. Показано інструменти формування та розвитку лідерського потенціалу керівників органів влади. Розглянуто формування корпоративної культури та комунікативної компетентності державних службовців та осіб місцевого самоврядування. Запропоновано інформаційно-комунікативні технології для підвищення їх кваліфікації. Наведено програму «Інструментальні аспекти демократичного лідерства: відповідь на виклики сучасності», що знайшла своє практичне втілення у підготовці управлінських кадрів у системі післядипломної освіти. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в тому, що основні положення й висновки монографії можуть бути використані у процесі професійної підготовки управлінських кадрів у системі післядипломної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Механізми державного управління професійно-технічною освітою України: теоретико-методологічний аспект змісту та практики використання
    (Національний університет цивільного захисту України, 2020) Грень, Лариса Миколаївна
    В монографії розкрито теоретико-методологічне забезпечення державного управління професійно-технічною освітою України, особливості державного управління розвитком системи професійно-технічної освіти на державному та регіональному рівнях, визначено стан розвитку професійно-технічної освіти України на сучасному етапі. Монографія окреслює та обґрунтовує механізми державного управління у сфері професійно-технічної освіти. Визначено й обґрунтовано комплексний механізм державного управління професійно-технічною освітою, а також розкрито особливості його результативної реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Модель психологічного потенціалу особистості інженера
    (ФОП Іванченко І. С., 2020) Грень, Лариса Миколаївна; Фурманець, Борис Іванович
    Монографія присвячена теоретичним та прикладним аспектам формування та розвитку психологічного потенціалу особистості інженера у процесі фахового навчання. Матеріал побудований на застосуванні науково-теоретичного та системно-технологічного підходів щодо аналізу закономірностей та особливостей розвитку, вдосконалення та прояву оптимального рівня психологічного потенціалу особистості інженера як перспективного фахівця. На думку авторів, вдосконалення змісту психологічного потенціалу особистості інженера сприяє ефективному здійсненню фахівцем професійно-технічної справи у звичайних та складних умовах. Призначено для психолого-педагогічних працівників, метою діяльності яких є мотивування студентів до усвідомленого розвитку якісного змісту психологічного потенціалу особистості інженера, та для тих, хто цікавиться цією актуальною проблемою.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна освіта України: державно-управлінський аспект
    (ФОП Іванченко І. С., 2021) Грень, Лариса Миколаївна; Вавренюк, Сергій Анатолійович; Алієва, Поліна Ільхамівна
    У монографії розкрито теоретичне забезпечення державного управління освітою України та роль державних органів управління у її функціонуванні та розвитку на сучасному етапі. Аналіз державного управління вищою освітою України, професійно-технічною зокрема, подано через призму перспективного розвитку співпраці України та Євросоюзу в освітній галузі. Удосконалення державного управління реформуванням сучасної освіти України розглянуто з позицій активізації міжнародної мобільності тих, хто навчається, вдосконалення державної системи оцінки якості на основі європейського досвіду, програмно-цільового та індикативного планування розвитку освітньої галузі. З’ясовані особливості інноваційних підходів до державного управління реформуванням сучасної освіти. Окреслено сучасні вектори саморозвитку системи професійно-технічної освіти та напрями державно-управлінського впливу на її елементи. Доведено, що удосконалення системи стимулювання праці науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти у нашій державі сприятиме їх професійному розвитку, самореалізації, самовдосконаленню, підвищенню престижу закладу в якості роботодавця, оптимізації мотиваційної системи. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у тому, що основні положення й висновки монографії можуть бути використані фахівцями під час написання підручників і навчальних посібників, створення навчальнометодичної літератури; а також у роботі органів державної влади та у процесі державного управління вищою освітою в Україні.