Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Нормативно-правовий механізм державного управління розвитком професійної (професійно-технічної) освіти(Класичний приватний університет, 2019) Грень, Лариса МиколаївнаДокумент Забезпечення якості освіти вишів – потреба сьогодення і перспектива майбутнього України(Видавництво "Дике Поле", 2018) Грень, Лариса МиколаївнаДокумент Державні регулювання якості професійно-технічної освіти: аналіз стану розвитку проблематики(Національний університет цивільного захисту України, 2018) Грень, Лариса МиколаївнаДокумент Місце професійно-технічної освіти в системі освіти України(Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2017) Грень, Лариса МиколаївнаДокумент Забезпечення якості професійної (професійно-технічної) освіти в Україні(Національна академія державного управління при Президентові України, 2018) Грень, Лариса МиколаївнаДокумент Професійно-технічна освіта як об'єкт державно-управлінського впливу(2018) Грень, Лариса МиколаївнаРозглянуто підходи до тлумачення об’єкта державного управління, визначено концептуалізацію їх змісту. За результатами аналізу напрямів дослідження у межах паспортів спеціальностей педагогічної та державно-управлінської наукової думки доведено можливість розгляду ПТО на рівні об’єкта державного управління та запропоновано перспективні її напрями в межах державно-управлінської науки.Документ Застосування механізму державного управління знаннями в системі професійної (професійно-технічної) освіти(Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління, 2019) Грень, Лариса МиколаївнаДокумент Державне управління професійно-технічною освітою: теоретико-методологічний аспект(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Грень, Лариса МиколаївнаУ статті досліджено теоретико-методологічні аспекти державного управління професійно-технічною освітою в Україні. Наведено концептуалізацію змісту категорій "методологія", "методологія наукових досліджень". За результатами аналізу наукових джерел, визначено зміст та практику реалізації державного управління розвитком професійно-технічної освіти. Розкрито теоретико-методологічне підґрунтя державного управління розвитком системи ПТО через з’ясування змісту таких основних детермінант, як категорії, принципи, норми, цінності, методи, способи, парадигми.Документ Особливості впровадження дуальної системи навчання в закладах професійно-технічної освіти України: нормативно-правове забезпечення(Національний університет цивільного захисту України, 2020) Грень, Лариса МиколаївнаУ статті розглянуто особливості впровадження дуальної форми здобуття освіти у професійно-технічних навчальних закладах; визначено нормативно-правове забезпечення щодо здійснення підготовки фахівців в закладах професійно-технічної освіти за дуальною формою навчання; на прикладі Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти доведена необхідність розвитку і доповнення законодавчої бази в напрямку прийняття нормативно-правових актів, які б розкривали її декларативні положення. Результати проведеного дослідження в закладах професійно-технічної освіти Волинської, Луганської (підконтрольна територія Україні), Полтавської та Харківської областей засвідчили, що навчання за дуальною формою здобуття освіти є необхідним фактором ефективної професійної підготовки фахівців.Документ Управління професійно-технічною освітою на державному та регіональному рівнях: зарубіжний досвід(Університет митної справи та фінансів, 2019) Грень, Лариса МиколаївнаНа підставі досвіду економічно розвинених країн (Сполучених Штатів Америки (США), Німеччини, Франції, Канади) з’ясовано, що є пряма залежність темпів удосконалення та розвитку виробництва від рівня професійної підготовки кадрів; розглянуто відповідальність урядів окремих штатів США за стан справ у галузі професійної освіти, при управліннях яких функціонують Бюро директора з питань професійної освіти, Ради професійного навчання, а на федеральному рівні – Бюро професійної освіти й освіти дорослих з підпорядкованим йому Національним науково-дослідним центром професійного навчання і Національна консультативна рада з фахової освіти. Розглянуто систему навчання у Німеччині, де підготовка кваліфікованих робітників здійснюється за дуальною формою навчання; з’ясовано, що держава контролює навчання у професійній школі, а торгово-промислова і реміснича палати здійснюють контроль навчання на виробництві; доведено, що на підставі Закону про професійну освіту регламентуються права й обов’язки підприємця і того, хто навчається. Доведено сувору централізацію системи освіти Франції, де підготовка кадрів у державних і приватних ліцеях перебуває під контролем держави; з’ясовано, що єдина стратегія в галузі професійного навчання розробляється міністерством професійної освіти, а відповідальність за фінансування професійних ліцеїв несе держава. З’ясовано, що у межах проєкту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні" було вивчено досвід канадської системи професійної освіти, яка, на відміну від української, є децентралізованою; доведено, що в Канаді в кожній провінції діє власна система професійної підготовки, проте управління ПТНЗ здійснюється за допомогою громадських формувань і у кожному закладі працює рада директорів (представників територіальної громади), яка здійснює стратегічне управління і до компетенції якої належить призначення і звільнення керівництва закладу професійної освіти. Обґрунтовано доцільність впровадження найкращого досвіду розвинених країн щодо управління вітчизняною професійно-технічною освітою на державному та регіональному рівнях, а саме: – реалізацію дуальної форми навчання у професійно-технічних навчальних закладах; – запровадження прямих фінансових стимулів для підприємств, які організують професійну підготовку, у формі надання пільг, відшкодування витрат на неї або грантів; – упровадження механізмів посилення соціально-економічного захисту працівників та учнів професійно-технічної освіти.