Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка і проведення практичних занять з поведінкових компетенцій в управлінні проєктами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грінченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла Олександрівна
    Посібник містить методичні рекомендації до належної підготовки практичних занять з навчальної дисципліни «Поведінкові компетенції в управлінні проєктами» та плідного їх проведення. Наведено також рекомендації до змісту самостійної роботи студентів та до підготовки контрольних робіт студентами заочної форми навчання, а також орієнтовна тематика цих робіт. Призначено для магістрантів денної і заочної форм навчання з освітньої програми «Управління проєктами у сфері інформаційних технологій» спеціальності «Комп’ютерні науки».
  • Ескіз
    Документ
    Лідерство в управлінні проєктами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Пономарьов, Олександр Семенович; Чеботарьов, Микола Корнійович; Харченко, Алла Олександрівна; Грінченко, Марина Анатоліївна
    Обґрунтовано необхідність розвинених лідерських якостей керівників і всіх фахівців із управління проєктами як важливої передумови ефективного використання цієї технології. Показано, що теорія і практика управління проєктами напрацювали цілу гаму ефективних підходів до організації діяльності проєктної команди й успішного виконання достатньо складних і відповідальних комплексів робіт. Доведено, що ці комплекси, звичайно спрямовані на отримання принципово нових, а часто й унікальних результатів, і являють у своїй системній цілісності проєкт. Виявлено, що основними вимогами до нього виступають чіткі часові рамки його виконання, дотримання заздалегідь узгодженого бюджету і показників якості. Встановлено , що забезпечення цих вимог істотною мірою визначають професіоналізм, управлінська компетентність та особистісні риси і якості керівника.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних розрахункових завдань з курсу "Управління розвитком організацій"
    (2019) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Лютенко, Ірина Вікторівна; Грінченко, Марина Анатоліївна
    Індивідуальні розрахункові завдання належать до засобів поточного контролю та використовуються з метою об'єктивного оцінювання знань та вмінь студентів з дисципліни Мета індивідуальних розрахункових завдань з курсу "Управління розвитком організацій" – закріплення студентами теоретичних знань та набуття практичних навичок, пов’язаних з обґрунтуванням прийнятих рішень з управління організаціями. У методичних вказівках подано загальні вимоги та рекомендації щодо виконання і оформлення розрахункових завдань, список джерел інформації, що рекомендуються студентам для виконання запропонованих завдань, питання для самоконтролю, а також перелік індивідуальних завдань і приклади їх виконання та оформлення. Індивідуальні розрахункові завдання складені відповідно до змісту робочої навчальної програми курсу. Методичні вказівки містять 34 варіанти, кожен з яких складається з 8 завдань рівнозначної складності, вирішення котрих потребує уміння застосовувати інтегровані знання програмного матеріалу дисципліни. Дані методичні вказівки є частиною загального методичного забезпечення курсу "Управління розвитком організацій" для студентів спеціальностей: 121 – інженерія програмного забезпечення, 122 – комп’ютерні науки та призначені для організації самостійної індивідуальної роботи студентів з дисципліни.