Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний зміст інноваційної освіти в технічному університеті
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна Віталіївна
    В статті приділено увагу значимості викладання психолого-педагогічних дисциплін у студентів технічного та економічного профілю в умовах технічного вузу. Наголошено на сучасних вимогах до конкурентоспроможного фахівця технічного університету. Визначено роль психолого-педагогічної компетенції у формуванні особистості студента технічного вузу. Висвітлено необхідність надання професійних знань в області психології та педагогіки майбутньому професійному інженеру, технологу та економісту, яка допоможе йому правильно сформувати команду в організації. Відмічено роль гуманістичної психології у впровадженні в навчально-виховний процес професійної підготовки особистісно-орієнтованого підходу. Особливе значення присвячено інноваційним психолого-педагогічним вимогам до проведення лекцій, які сприяють формуванню психолого-педагогічної компетенції у студентів технічних університетів.Акцентовано увагу на принципах дидактики: научності, зв'язку теорії з практикою, спрямованості навчання на реалізацію мети освіти, доступності, наочності. Приділено увагу поняттю «позитивне мислення».