Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Організаційний розвиток підприємств в умовах глобального подвійного переходу(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Данько, Тарас Володимирович; Данько, АндрійДокумент Використання міжнародної технічної допомоги малими та середніми підприємствами при виході на ринки ЄС(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Луценко, А. О.; Данько, Тарас ВолодимировичДокумент Процеси інтернаціоналізації малих та середніх підприємств в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Лапій, Ольга Сергіївна; Данько, Тарас ВолодимировичДокумент Контент-маркетинг продукції високотехнологічного машинобудування України в країнах ЄС(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Безкоровайна, Д. В.; Данько, Тарас ВолодимировичДокумент Особливості інвестування в креативних індустріях(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Данько, Тарас Володимирович; Пелюхня, П. Р.Документ Використання міжнародного маркетингу як інстументу просування інформаційних інтернет-ресурсів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Данько, Тарас Володимирович; Кітченко, А.Документ Підприємницький підхід до розробки інноваційного товару(НТУ "ХПІ", 2012) Данько, Тарас Володимирович; Сметана, Ю. О.Метою статті є аналіз особливостей застосування підприємницького підходу до розробки інноваційних товарів на технологічних підприємствах. Дослідження спирається на висновки про те, що процес інновації є підприємницьким за своїм змістом. Важливою складовою цього процесу є встановлення та підтримання таких відносин з майбутніми споживачами продукції, які дозволяють проактивно розробляти інноваційний товар.