Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Концептуальні засади розвитку теорії міжнародного бізнесу в умовах підвищення глобальної технологічної динамічності(Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2022) Данько, Тарас ВолодимировичМетою статті є розробка концептуальних засад розвитку теорії міжнародного бізнесу в умовах підвищення глобальної технологічної динамічності. У статті розглянуто зв’язок між підвищенням технологічної динамічності в сучасному світі та проблемними питаннями в теорії міжнародного бізнесу щодо крихкості або недовговічності специфічних переваг країн і специфічних переваг фірм, які лежать в самій основі існування мультинаціональних корпорацій, їхніх бізнес-моделей та, відповідно, їхньої стійкості. Пропонується комплексне розв’язання цієї якісно нової проблеми міжнародного бізнесу шляхом вирішення загальної задачі забезпечення стійкості фірми в умовах підвищення технологічної динамічності в галузі та визначення, за рахунок яких специфічних переваг ті фірми, які демонструють відповідний рівень стійкості, здатні успішно інтернаціоналізуватися та продовжувати конкурувати на світових ринках у теперішніх умовах, незважаючи на дизрупцію класичної парадигми існування міжнародних фірм. Досліджено еволюцію теорій менеджменту конкурентоспроможності фірми в умовах підвищення динамічності середовища, яка призвела до появи динамічного стратегічного менеджменту на основі інтеграції теорії динамічних здатностей та інституціонального підходу з традиційним інструментарієм розробки та імплементації корпоративних стратегій. Дістало подальшого розвитку обґрунтування концепції специфічних переваг глобальних інноваційних екосистем у теорії міжнародного бізнесу. Практичне застосування запропонованих концептуальних засад розвитку теорії міжнародного бізнесу з урахуванням безперервного підвищення технологічної динамічності в сучасному світі полягає у запровадженні міжнародними фірмами в своїй діяльності засобів динамічного стратегічного менеджменту включно з розробкою та втіленням стратегій своєї участі у глобальних інноваційних екосистемах.Документ Концепція створення спільної цінності в міжнародному бізнесі(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович; Семененко, Єлизавета ВасилівнаЗначну перспективу розвитку концепції створенні спільної цінності в міжнародному бізнесі має інституціональний підхід та вдосконалення стратегічного менеджменту МНК на цій основі. В умовах четвертої промислової революції варто приділити увагу застосуванню міжнародними компаніями форсайту, спрямованого на їхню інтеграцію до інноваційний екосистем 4.0, як прояв концепції створення спільної цінності, а також бізнес-моделей, які базуються на конкооперації та створенні спільної цінності.Документ Розвиток менеджменту в сучасній Україні: першочергові виклики(2022) Данько, Тарас ВолодимировичЗ точки зору економічного розвитку будь-якої країни важливого значення набувають здатності її національної науково-освітянської спільноти в галузі менеджменту відповідати потребам та вимогам її соціально-економічного розвитку та адаптуватися до змін навколишнього світу. Саме тому актуального значення набуває діагностика першочергових викликів для цієї спільноти в Україні в умовах прискорення глобальних змін, які ми спостерігаємо в сучасному світі.Документ Інституціоналізація екосистеми менеджменту як фактор економічного розвитку країни(2022) Данько, Тарас ВолодимировичМенеджмент, як прикладна наука, робить корисний внесок в накопичення суспільством критичної маси управлінських здатностей, які відповідають національним інтересам та актуальним соціально-економічним потребам, саме за умови свого включення в інституціоналізацію адекватної екосистеми професійного менеджменту в країні.Документ Інституціональний підхід до менеджменту конкурентоспроможності міжнародного бізнесу(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас ВолодимировичРозглянуті сучасний стан та перспективні напрями подальшого розвитку теоретичних засад інституціонального підходу до менеджменту конкурентоспроможності міжнародного бізнесу.