Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічна концепція відбудови туристичного потенціалу України у поствоєнні часи(2022) Деділова, Тетяна Вікторівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Осипова, Світлана КостянтинівнаСтаттю присвячено питанням розробки концептуальних засад відбудови туристичного потенціалу України у поствоєнний період 2022-2030 років на основі стратегічного управління. Вибір предмету дослідження зумовив необхідність розгляду сутності та змісту туристичного потенціалу у його нерозривному зв’язку з ресурсною складовою. Результати дослідження отримано на основі використання таких загальнонаукових методів, як теоретичного узагальнення, аналізу та синтезу, комплексного підходу, а також основних положень теорії стратегічного управління. Встановлено, що, виходячи з вагомості внеску туристичного потенціалу в національну економіку, відбудова туристичного потенціалу повинна відбуватися у межах державної стратегії поствоєнного відновлення та розбудови України. З цією метою надано наочне зображення таких зв’язків. Запропонований варіант стратегії поствоєнного відновлення та розбудови країни є первісною спрощеною спробою поєднання стратегічних елементів загальнонаціональної стратегії розвитку та стратегії розвитку туризму, а її розробка не суперечить вже існуючому дотепер Проекту Стратегії сталого розвитку України до 2030 року і Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року. В межах такої стратегії було окреслено її візію та місію, стратегічні цілі держави, розкрито зміст забезпечення за окремими напрямами. Як особливість стратегії відновлення та розбудови поствоєнної України слід відзначити в її структурі рекомендацію щодо просування на міжнародному ринку туристичних послуг унікального бренду «Ukraine is new horizons». Окремо запропоновано схему планування розвитку туристичного потенціалу в межах реалізації стратегії відновлення та розбудови поствоєнної України, в якій рекомендовано здійснювати розподіл інвестиційних ресурсів за трьома рівнями: за напрямами туризму, за інвестиційними проєктами, за регіональною ознакою.