Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічна концепція відбудови туристичного потенціалу України у поствоєнні часи
    (2022) Деділова, Тетяна Вікторівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Осипова, Світлана Костянтинівна
    Статтю присвячено питанням розробки концептуальних засад відбудови туристичного потенціалу України у поствоєнний період 2022-2030 років на основі стратегічного управління. Вибір предмету дослідження зумовив необхідність розгляду сутності та змісту туристичного потенціалу у його нерозривному зв’язку з ресурсною складовою. Результати дослідження отримано на основі використання таких загальнонаукових методів, як теоретичного узагальнення, аналізу та синтезу, комплексного підходу, а також основних положень теорії стратегічного управління. Встановлено, що, виходячи з вагомості внеску туристичного потенціалу в національну економіку, відбудова туристичного потенціалу повинна відбуватися у межах державної стратегії поствоєнного відновлення та розбудови України. З цією метою надано наочне зображення таких зв’язків. Запропонований варіант стратегії поствоєнного відновлення та розбудови країни є первісною спрощеною спробою поєднання стратегічних елементів загальнонаціональної стратегії розвитку та стратегії розвитку туризму, а її розробка не суперечить вже існуючому дотепер Проекту Стратегії сталого розвитку України до 2030 року і Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року. В межах такої стратегії було окреслено її візію та місію, стратегічні цілі держави, розкрито зміст забезпечення за окремими напрямами. Як особливість стратегії відновлення та розбудови поствоєнної України слід відзначити в її структурі рекомендацію щодо просування на міжнародному ринку туристичних послуг унікального бренду «Ukraine is new horizons». Окремо запропоновано схему планування розвитку туристичного потенціалу в межах реалізації стратегії відновлення та розбудови поствоєнної України, в якій рекомендовано здійснювати розподіл інвестиційних ресурсів за трьома рівнями: за напрямами туризму, за інвестиційними проєктами, за регіональною ознакою.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансове стимулювання менеджменту інноваційного підприємництва в системі стратегічного розвитку підприємств промислового сектору
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Носирєв, Олександр Олександрович; Осипова, Світлана Костянтинівна; Деділова, Тетяна Вікторівна
    У статті досліджено концептуальні засади щодо формування ефективного менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з акцентом на фінансову складову цього процесу. Встановлено, що проблема застосування ефективних механізмів менеджменту інноваційно-активних промислових підприємств з урахуванням фінансової складової є актуальною проблематикою сьогодення, яка потребує змістовних та обґрунтованих досліджень. Представлено авторське бачення дефініції категорій «інновація» та «інноваційна діяльність». Розроблено модель менеджменту організації інноваційної діяльності на промисловому підприємстві. Визначено механізми, які повинні сприяти формуванню інструментарію для ефективного менеджменту інноваційної діяльності. Побудовано комплексну структуру інноваційної діяльності промислового підприємства. Виявлено узагальнюючі показники, що характеризують рівень інноваційної активності підприємства. Доведено, що загальна система формування та розвитку інноваційно-активних підприємств повинна ґрунтуватися на наступних ключових принципах, зокрема: інноваційності; економічній рентабельності; орієнтації на перспективні споживчі потреби; адаптивності; обліку життєвого циклу інновацій; стратегічній ефективності; системності; вибудові пріоритетів; безперервності інноваційного розвитку. Визначено основні та актуальні для сучасного розвитку джерела фінансування інновацій промислового підприємства та проаналізовано основні з них. Зроблено узагальнюючий висновок, що фінансова складова є ключовим аспектом ефективності функціонування інноваційно-активних промислових підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках. Без наявності чітко структурованих джерел фінансування інноваційних проектів неможливе їхнє успішне виконання та отримання принципово нового або модифікованого продукту.