Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
46 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Педагогічний аспект професійної підготовки фахівців з безпеки трудової діяльності(Полтавська академія неперервної освіти імені М. В.Остроградського, 2023) Демідова, Юлія Євгенівна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаРозглянуто основні напрями розвитку ключових компетенцій сучасних фахівців з безпеки праці. Особливо важливого значення набуває формування знань у сфері розвитку компетенцій із професійної безпеки. Для вдосконалення професійного розвитку необхідно розширювати межі знань і вмінь орієнтовно на результат навчання з позицій удосконалення професійних компетенцій. Поняття професійної компетентності виражає єдність його теоретичної та практичної готовності у цілісній структурі особистості й характеризує його професіоналізм. Проблема формування професійних компетенцій останніми роками набуває великого значення. Це пов’язано з інтенсифікацією професійної діяльності, необхідністю вирішення професійних завдань в умовах невизначеності, ризику, появою та розвитком нових технологій.Документ Розвиток організаційних форм доуніверситетського навчання (з досвіду НТУ "ХПІ")(Друкарня "ВМВ", 2020) Тверитникова, Олена Євгенівна; Демідова, Юлія ЄвгенівнаДокумент Педагогічні аспекти підготовки спеціалістів у сфері професійної безпеки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Демідова, Юлія ЄвгенівнаДокумент Педагогічне спілкування як засіб ефективного розвитку професійної культури майбутнього викладача вищої школи(2021) Демідова, Юлія Євгенівна; Тверитникова, Олена ЄвгенівнаДокумент Ресурсне забезпечення безпеки праці на сучасних підприємствах(Primedia eLaunch, 2022) Мовмига, Наталія Євгенівна; Демідова, Юлія Євгенівна; Максименко, Олена АркадіївнаПошук нових підходів до управління безпекою праці та її реформування обумовлений змінами в економіці та соціальній сфері. Державна політика в галузі умов та охорони праці ще не повною мірою забезпечує системний, комплексний підхід до всього спектру розв'язуваних завдань у цій галузі та впровадження інноваційних елементів економічної ефективності управління. У той же час використання принципу системності в управлінні безпекою на підприємствах передбачає всебічний аналіз функціонування системи управління охороною праці, розгляд можливих альтернатив прийнятих рішень, координацію зусиль на пріоритетних напрямках, оцінку можливих запобіжних дій у кожному елементі та компоненті системи. Огляд численних досліджень з розвитку підприємств показує, що в даний час ролі людського фактора надається велике значення на всіх рівнях виробничого процесу, незалежно від сфери діяльності та галузі. Сформовано наукові школи та напрямки з поглибленого дослідження ролі людського фактора, розробляються та вдосконалюються методики культури безпеки на підприємстві, впроваджуються програми щодо зміни поведінки.Документ Формування культури безпеки діяльності при викладанні безпекових дисциплін(ФОП Жукова Ірина Віталіївна, 2023) Демідова, Юлія Євгенівна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаСьогодні особливої актуальності набуває формування у майбутніх фахівців не тільки розуміння ролі безпеки праці та необхідності її забезпечення, але й важливості виховання та прищеплення стійких навичок безпечних прийомів праці, тобто формування культури професійної безпеки. Необхідно формувати у майбутніх фахівців розуміння особистості людини, її забезпечення, але й важливості виховання та прищеплення стійких навичок безпечних прийомів праці, тобто формування культури безпеки діяльності є: професійна комплексна підготовка з питань безпеки діяльності; володіння принципами, методами та засобами забезпечення безпеки в професії та вміння знаходити обґрунтовані оптимальні рішення організаційного, управлінського та технічного характеру для кожного конкретного випадку, розуміючи сутність запропонованих рішень та їх можливих наслідків. Формування таким чином системи знань дозволить визначити зв'язки між окремими спеціальними дисциплінами та дисциплінами з безпеки діяльності В роботі наведено дані щодо напрацювань з формування культури професійної безпеки зарубіжних та вітчизняних авторів, розглянуто підходи щодо формування культури безпеки праці при викладанні безпекових дисциплін в процесі набуття професійних знань. Розглянуто використання STEM-підходу у формуванні культури безпеки професійної діяльності майбутніх фахівців в процесі професійної підготовки. Найважливішою метою освітнього процесу у сфері безпеки є формування у майбутніх фахівців мислення, заснованого на глибокому усвідомленні принципу – безумовності пріоритетів безпеки під час вирішення будь-яких професійних та особистісних завдань. Отже, виникає необхідність у формуванні особливого виду культури, що враховує специфіку діяльності людини в умовах досягнення меж зростання безпечного перетворення довкілля, культури безпеки діяльності.Документ Культура безпеки діяльності у формуванні лідерського потенціалу керівних кадрів у публічному управлінні(2020) Демідова, Юлія ЄвгенівнаДокумент Методологічні основи наукових досліджень(Факт, 2022) Посвятенко, Наталія Іванівна; Тверитникова, Олена Євгенівна; Посвятенко, Едуард Карпович; Демідова, Юлія ЄвгенівнаУ підручнику висвітлені теоретико-методологічні основи організації та проведення науково-дослідної діяльності. Розглянуто поняття, принципи та особливості планування теоретичних та експериментальних досліджень, питання раціонального планування і організації наукової діяльності. Охарактеризовано основні вимоги та правила написання, захисту таких кваліфікаційних робіт, як курсові, магістерські та дисертаційні роботи. Окремі розділи присвячені винахідництву. Підручник призначається для відповідних навчальних дисциплін магістрів та аспірантів у галузі технічних наук.Документ Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія ЄвгенівнаУ статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.Документ Інтегрування системи менеджменту безпеки професійної діяльності підприємств України на основі вимог міжнародних стандартів(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Тверитникова, Олена Євгенівна; Демідова, Юлія Євгенівна