Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій
    (Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія Євгенівна
    У статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.
  • Ескіз
    Документ
    Довузівська підготовка в системі безперервної професійної освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Демідова, Юлія Євгенівна; Тверитникова, Олена Євгенівна; Хіхло, Олена
    Досліджено процес формування системи довузівської підготовки в українських технічних вищих навчальних закладів впродовж ХХ ст. Проведено аналіз форм і методів організації навчання абітурієнтів із урахуванням особливостей та вимог технічної освіти. На основі вивчення досвіду технічних закладів вищої освіти України з організації та управління довузівської підготовки запропонована структурно-логічна модель довузівського навчання. Висвітлено різні аспекти діяльності довузівської підготовки Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”. Складовою центру довузівського та дистанційного навчання» НТУ “ХПІ” є така унікальна структурна одиниця як елітарні школи, що створювалися при профільних факультетах. Розглянуто діяльність елітарної школи “Пріоритет”, що була створена при електричних факультетах і мала за мету здійснювати підготовку до вступу та полегшувати процес адаптації до умов закладів вищої освіти. Накопичений в елітарній школі „Пріоритет” протягом п'ятнадцяти років досвід підготовки та адаптації абітурієнтів до навчання дозволяє стверджувати, що довузівська підготовка є дієвою складовою безперервної системи підготовки висококваліфікованих фахівців.