Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Криза метафізичного дискурсу: пошуки нової опції наукового аналізу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Дольська, Ольга ОлексіївнаДокумент Сучасні критичні позиції про свідомість в контексті модернізованного уайтхедізму(НТУ "ХПІ", 2012) Дольська, Ольга ОлексіївнаСтаття присвячена проблемі функціювання мозку та мисленню с позиції онтології ментальності модернізованого уайтхедізму.Документ Методологічна раціональність в контексті трансдисциплінарності як входження особистості в концептуалізацію культурно-освітнього простору(ТОВ "Видавничий будинок ММД", 2012) Дольська, Ольга ОлексіївнаДокумент Моделі раціональності в освіті (до питання про трансформаційні процеси в освіті)(Інститут філософії НАН України, 2011) Дольська, Ольга ОлексіївнаАвтор пропонує методологічний підхід до розуміння трансформаційних процесів в освіті. Пропонуються моделі раціональності в освітянській практиці, серед яких особлива увага приділяється моделі комунікативної раціональності та її інваріантам. Автор вважає, що діагностика стану освіти повинна враховувати концепцію трансформацій раціональності. Аналіз концепції підкреслює людино-творчий і соціально-перетворюючий потенціал раціональності в освіті.Документ Філософія викладання: формування змістовної компоненти педагогічного знання як динаміка руху раціональності в дидактиці(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2012) Дольська, Ольга ОлексіївнаДокумент Механізми нелінійної техніки мислення в просторі освіти(НТУ "ХПІ", 2011) Дольська, Ольга ОлексіївнаAn author examines situation educational form which bases for forming а new technique thought are in. Reasonings are opened on joint philosophy, psychology, реdagogics, sociology. Space education is examined as such, which collision different senses at constructing concepts is in, that tricks into а man to а new look on а world. In а spotlight author situation event lecture, seminar and such mechanismsof thinking, imagination, interpretation, play withthe analogy.