Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Фінансовий контролінг зовнішньоекономічної діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Рогульчик, А. В.; Долінська, Раїса ГригорівнаДокумент Контролінг міжнародного маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Данилова, І. О.; Долінська, Раїса ГригорівнаДокумент Фактори вибору елементів системи контролінгу організації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Долінська, Раїса ГригорівнаДокумент Фінанси(ФОП Іванченко І. С., 2018) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Долінська, Раїса ГригорівнаМетодичні рекомендації щодо курсового проекту з дисципліни "Фінанси" включають методику планування основних економічних показників господарської діяльності підприємства на стадії його організації, у стартовому періоді та на поточний період його функціонування з урахуванням перспектив розвитку.Документ Сегментація і позиціонування товарів у ланцюгу цінностей транснаціональної компанії(НТУ "ХПІ", 2010) Долінська, Раїса Григорівна; Стоцька, А. В.Предложены методы сегментации и позиционирования товаров для обеспечения конкурентных преимуществ в международной цепочке ценности АСУ ТП для конечного потребителя.Документ Проектування неконкурентного багатостовбурового альянсу в енергетичному машинобудуванні(ВД "ІНЖЕК", 2012) Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна; Долінська, Раїса ГригорівнаРозглянуті можливості і стратегічні орієнтири модернізації промисловості у рамках нової організаційної форми – альянсу.Документ Позиціонування контролінгу маркетингу та збуту в системі менеджменту підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Долінська, Раїса Григорівна; Бурма, А. В.Узагальнені наукові підходи щодо визначення змістовного наповнення поняття «маркетинг-контролінг». Запропоновано варіант позиціонування служби контролінгу в системі управління групою інтегрованих підприємств. Сформульовані основні вимоги і запропоновані ознаки класифікації ключових показників маркетинг-контролінгу. Уточнена класифікація ключових показників контролінгу маркетингової діяльності через розширення класифікаційних ознак забезпечує збалансоване управління маркетингом, визначає конкретні шляхи розвитку і підвищення його ефективності, зокрема, дає змогу підпорядкувати цілі управління процесами маркетингу і збуту загальній меті корпоративного управління підприємствами.Документ Міжнародний досвід використання малобюджетних технологій у комплексі маркетингових комунікацій(НТУ ХПІ", 2014) Долінська, Раїса Григорівна; Піткевич, К. О.Узагальнено закордонний досвід і визначені основні напрямки адаптації малобюджетних технологій маркетингових комунікацій для національних компаній, що працюють на зовнішніх ринках. Наведена класифікація інструментів маркетингових комунікацій. Доведена необхідність враховувати кількісні характеристики і пріоритети використання традиційних і мало бюджетних інструментів комунікацій різними формами бізнесу для кожної пари взаємодіючих учасників ринку у процесі впровадження зарубіжного досвіду.Документ Використання фінансового контролінгу в фінансовому менеджменті підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Долінська, Раїса Григорівна; Куркіна, І. О.Проаналізовані основні підходи до визначення поняття «фінансовий контролінг», запропоновано авторське визначення цього поняття. Авторами уточнені цілі, завдання, функції, ключові показники фінансового контролінгу, критерії оцінки і моніторингу фінансової стратегії підприємства. Запропоновано використання теорії обмежень і методу Due Diligence при ситуаційному моделюванні на перспективу. Наведена процедура поетапного формування системи фінансового контролінгу на підприємстві.Документ Оцінка ефективності управління взаємовідносинами промислового підприємства з економічними контрагентами(НТУ "ХПІ", 2014) Долінська, Раїса ГригорівнаПропонується підхід до оцінки ефективності управління взаємовідносинами промислового підприємства з економічними контрагентами. Запропонований підхід до оцінки капіталу взаємовідносин з постачальниками підприємства. Запропонований підхід до оцінки капіталу взаємовідносин з покупцем на основі дисконтованого доходу, отриманого фірмою від покупця протягом його життєвого циклу. Запропоновано методичний підхід до розрахунку індексу задоволеності споживачів на промислових ринках, що синтезує інформацію про сприйняття клієнтом якості продукції та послуг, що надаються виробником.