Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження керуючого магнітного поля та вибір конструкції пружного шарніра з втулкою із магнітореологічного еластоміру підвіски колісного бронетранспортера
    (НТУ "ХПІ", 2017) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, Антон Олегович
    Розглянуто питання використання магнітореалогічних еластомірів, які змінюють свій модуль пружності під дією керуючого магнітного поля, у якості матеріалу пружних втулок шарнірів важелів підвіски колісного бронетранспортера. Керування жорсткістю даних втулок дає можливість керувати і жорсткістю підвіски у цілому. За допомогою середовища "Femm" (Finite element method magnetics) досліджено розподіл керуючого магнітного поля у пружних втулках шарнірів та розглянуто можливі варіанти їх конструкції. Обрано перспективний варіант конструкції та матеріал наповнювача магнітореалогічного еластоміру, що в найбільший мірі задовольняють умовам отримання необхідної індукції та рівномірного її розподілу у пружній втулці шарніра.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка можливості використання магнітореологічних еластомірів в якості пружних елементів підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Проведено аналіз фізико-хімічних властивостей і характеристик магнітореологічних еластомірів та діапазону зміни їх модуля пружності і модуля зсуву. Розглянуто вплив параметрів магнітної частини і еластомірної матриці та наявність побічних ефектів. Зроблено висновок про можливість застосування даних еластомірів у якості пружних елементів з характеристиками, що керуються, у підвісці транспортних засобів. Намічені напрямки подальших досліджень з метою урахування специфіки експлуатації транспортних засобів та створення працездатних вузлів.