Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток креативності – сучасна тенденція викладання математики в технічному університеті(Донбаська державна машинобудівна академія, 2019) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана Дімова; Гиря, Наталія ПетрівнаВ роботі аналізується формування креативної компетентності майбутніх інженерів в процесі викладання математики. Визначаються педагогічні умови, що впливають на розвиток креативної компетентності, а саме: створення креативного освітнього середовища, стимулюючого творчу діяльність студентів; розвиток креативного потенціалу особистості шляхом включення студентів до різних форм навчальної, науково-дослідицької діяльності. Пропонуються методи та прийоми впровадження певних педагогічних умов у процес викладання вищої математики.Документ Креативне освітнє середовище як чинник формування готовності студентів технічних університетів до виявлення креативної компетентності у професійній діяльності(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана ДімоваУ статті досліджено педагогічну суть поняття "креативне освітнє середовище ЗВО (закладу вищої освіти)", визначено його основні характеристики. Проаналізовано особливості створення креативного освітнього середовища в технічних університетах, визначено низку принципів побудови креативного середовища у ВТНЗ. Зроблено висновок, що розглянуте поліваріативне освітнє середовище дасть можливості майбутньому інженеру максимально розкрити свій творчий потенціал та бути готовим до виявлення креативної компетентності у професійній діяльності.Документ Компетентно-структурний зміст поняття "креативна компетентність інженера"(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2018) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана ДімоваУ статті визначено суть поняття "креативна компетентність" як складової професійної компетентності майбутнього інженера. Надано авторське визначення креативної компетентності сучасного інженера як складного особистісного утворення, що охоплює сферу інтелекту, емоцій, моральних цінностей та уможливлює на принципово новому, інтегративному рівні перенесення набутих компетентностей з однієї галузі життєдіяльності в іншу з метою або досягнення принципово нового результату діяльності, або виконання діяльності на принципово новому якісному рівні. Підкреслюється, що креативна компетентність включає в себе мотиви, цілі, ціннісні орієнтації, знання, вміння, навички і виявляється в кожній складовій на різних рівнях діяльності. Запропоновано авторську модель структури креативної компетентності. Описуються основні складові, що входять до кластеру компонентів креативної компетентності майбутнього інженера. Доводиться, що формування креативної компетентності як комплексу особистісних і професійних ресурсів, що забезпечують у майбутньому можливість ефективного вирішення і професійних завдань, повинно стати невід’ємною частиною підготовки майбутнього інженера.Документ Шляхи формування креативної компетентності майбутнього інженера(Львівська педагогічна спільнота, 2018) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана ДімоваДокумент Використання креативних технологій навчання у процесі формування мовної і професійної компетентності іноземних студентів(ФОП Іванченко І. С., 2018) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана ДімоваДокумент Впровадження навчально-практичного тренінгу як педагогічна умова формування креативної компетентності студентів технічних університетів(Київська наукова організація педагогіки та психології, 2018) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана ДімоваДокумент Креативна компетентність інженера: структура феномену(Львівська педагогічна спільнота, 2018) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана ДімоваДокумент Креативна компетентність як складова професійної компетентності сучасного інженера(Класичний приватний університет, 2018) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана ДімоваДокумент Використання завдань на розвиток креативності у процесі вивчення вищої математики іноземними студентами(ФОП Іванченко І. С., 2017) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана Дімова