Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
150 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна АндріївнаНавчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаСамостійна робота з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» спрямована на поглиблення знань студентів у галузі сучасних технологій, які застосовуються у виробництві продуктів харчування та організації обслуговування в індустрії гостинності. Включає в себе вивчення інноваційних технологій приготування страв, таких як молекулярна кухня, використання роботизованих систем для приготування та обслуговування, впровадження 3D-друку продуктів харчування, аналіз технологій автоматизації на виробництві та в сфері обслуговування, вивчення екологічних інновацій, зокрема, дослідження впливу технологій на екологію та стале виробництво, включаючи використання екологічних матеріалів для пакування, енергоефективного обладнання та зниження харчових відходів; цифровізація обслуговування споживачів, впровадження мобільних додатків для замовлення їжі, використання штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів і персоналізації обслуговування, а також застосування технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) для створення інтерактивних меню та віртуальних турів ресторанами або готелями; інновації в логістиці та ланцюгу постачання в т.ч. аналіз нових методів транспортування, зберігання продуктів та управління запасами для забезпечення свіжості та якості продукції з використанням цифрових платформ та "розумних" систем відстеження, розробку нових концепцій обслуговування, нових форматів ресторанів і готелів та інноваційних методів обслуговування споживачів. Метою самостійної роботи є не лише теоретичне освоєння інноваційних технологій, але й практичне їх застосування для розвитку навичок критичного мислення, аналізу нових трендів та впровадження нововведень у реальні бізнес-процеси.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна АндріївнаНавчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаВиконання практичних робіт з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» є важливим етапом навчання, який дозволяє студентам закріпити теоретичні знання, застосовувати отримані знання на практиці, що сприяє глибшому розумінню нових технологій у виробництві та обслуговуванні; розвинути професійні навички, необхідні для сучасної індустрії; оволодіти сучасними інструментами та технологіями, ознайомитися з інноваційними рішеннями, програмами та технологіями, що активно використовуються у виробництві та сфері обслуговування споживачів; формувати критичне мислення та творчий підхід, дозволяє шукати нестандартні рішення для вдосконалення процесів обслуговування та виробництва; підвищити конкурентоспроможність, дозволяє студентам бути затребуваними на ринку праці, оскільки багато сучасних підприємств шукають фахівців, що вміють працювати з новими технологіями та розуміють сучасні тренди у виробництві та обслуговуванні. Студенти навчаються приймати рішення, розвивають критичне мислення та творчий підхід. Метою виконання практичних робіт є: закріплення теоретичних знань матеріалу, отриманого на лекціях, ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями, розвиток практичних навичок, формування компетентностей для вирішення практичних завдань, підвищення рівня конкурентоспроможності студентів, розвиток творчого підходу та підприємницьких здібностей.Публікація Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна АндріївнаСучасні вимоги до підвищення якості підготовки фахівців у сфері туризму і рекреації потребують активізації учбово-пізнавальної діяльності студентів, які спонукають їх до активної розумової й практичної діяльності в процесі оволодіння загальними і спеціальними (фаховими, предметними) компетенціями. Важливу роль у вирішенні цього завдання відіграє курсове проєктування, яке сприяє закріпленню і поглибленню теоретичних знань, розвитку професійних навичок, творчого мислення та ініціативи, самостійності, організованості та відповідальності. Курсовий проєкт – це індивідуальне науково-дослідне завдання, яке є творчим або репродуктивним вирішенням конкретних завдань щодо об’єктів практичної або наукової діяльності фахівця, що виконуються студентом самостійно під керівництвом викладача на основі знань та умінь, набутих під час вивчення дисципліни «Організація готельного господарства».Публікація Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаВиконання індивідуального завдання з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» має кілька важливих переваг: розвиток практичних навичок, застосування теоретичних знань в реальних умовах, ознайомлення з новітніми технологіями, розвиток креативності та інноваційного мислення, підготовка до підприємницької діяльності, формування аналітичних навичок. Індивідуальні завдання стимулюють самостійність студентів та відповідальність за власне навчання за рахунок самостійного збору і аналізу інформації, розробляти рішення та представляти свої результати. Сучасний готельно-ресторанний бізнес дуже конкурентноспроможний, і випускникам цієї галузі важливо мати практичні навички та знання, які вони можуть застосувати в реальному житті. Виконання індивідуального завдання допомагає студентам набути цих навичок і стати більш привабливими для роботодавців, допомагає поглибити свої знання та розвинути навички управління, підготовлює їх до успішної кар'єри в цій галузі.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаІнноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів – це дисципліна, що спрямована на вивчення сучасних інноваційних технологій, які застосовуються у виробництві продукції та обслуговуванні споживачів у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Курс охоплює такі аспекти, як автоматизація процесів, впровадження новітнього обладнання, використання IT-рішень для підвищення ефективності та якості обслуговування клієнтів. Особливу увагу приділяється трендам у галузі гастрономії, екологічним стандартам, а також питанням сталого розвитку та інноваційного підходу до обслуговування гостей. Студенти отримають знання про технології, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності закладів готельно-ресторанної індустрії, зокрема у питаннях цифровізації, автоматизації та впровадження нових сервісів. Мета та цілі дисципліни – формування компетентностей у майбутніх фахівців з системних знань щодо технологій створення товарів та послуг, розуміння особливостей функціювання підприємств, організацій, установ, необхідних для набуття навичок самостійної роботи щодо прийняття управлінських рішень або надавання консультаційних послуг для визначення напрямків інноваційного розвитку підприємств та організацій.Публікація Навчально-методичні матеріали для поточного, проміжного й підсумкового контролю з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаПублікація Методичні вказівки до передипломної практики для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. "Готельно-ресторанна справа"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна ОлександрівнаВідповідно до Закону України «Про вищу освіту» та Положення про порядок проведення практичної підготовки здобувачів вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною процесу навчання в Університеті. Її спрямовано на закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь, визначених освітньою програмою підготовки фахівців за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Метою практики є ознайомлення здобувачів вищої освіти з умовами праці на виробництві, оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці, формування професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових, виробничих і економічних умовах, набуття досвіду під час виконання фахових завдань. Відповідно до Стандарту вищої освіти України для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 24 «Сфера обслуговування», спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (затверджено та введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 № 384) освітніми програмами «Готельно-ресторанна справа» і «Готельно-ресторанний бізнес» у 8 семестрі передбачено виробничу практику в обсязі 6 кредитів ЄКТС.Публікація Методичні рекомендації до виконання та захисту випускної кваліфікаційної роботи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Стригуль, Лариса Станіславівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Чайка, Тетяна ОлександрівнаВідповідно до Стандарту вищої освіти України, перший (бакалаврський) рівень, галузь знань 24 Сфера обслуговування, спеціальність 241 Готельно-ресторанна справа (затверджено і введено в дію Наказом Міністерства освіти і науки України від 04.03.2020 № 384), атестація здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти включає публічний захист кваліфікаційної роботи. Випускна кваліфікаційна робота виконується на завершальному етапі навчання здобувачів вищої освіти в Університеті і передбачає: систематизацію, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань із освітньої програми та застосування їх при вирішенні конкретних, технічних, економічних, виробничих та інших завдань; розвинення навичок самостійної роботи. Робота студента над бакалаврською темою пов’язана із поглибленим вивченням теорії, зведенням у систему раніше здобутих знань і оновленням їх у процесі практичного вирішення поставленої проблеми, формуванням та розвитком компетентностей самостійного дослідження та експериментування. Підготовка бакалаврської роботи за обраною спеціальністю підвищує наукову ерудицію студента, розширює пізнавальні інтереси, поглиблює теоретичну підготовку майбутнього фахівця. Метою підготовки випускної кваліфікаційної роботи є систематизація, закріплення та поглиблення теоретичних знань, а також виявлення рівня професійно-психологічної готовності майбутнього фахівця щодо практичної діяльності при постановці та вирішенні конкретних завдань. Випускна кваліфікаційна робота повинна містити теоретичну цінність та практичну значущість.