Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами
    (ВВП "Мрія", 2009) Заруба, Віктор Яковлевич; Сіренко, О. М.
  • Ескіз
    Документ
    Управління соціальним потенціалом підприємства
    (Львівський національний університет, 2007) Заруба, Віктор Яковлевич
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємства
    (ВТД "Університетська книга", 2007) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
    Розглянуто проблему мотивації зв’язаних з підприємством груп, які створюють власники та персонал підприємства, споживачі, партнери, конкуренти, держава. Запропонована концепція управління мотиваційними умовами діяльності підприємства, яке орієнтовано на цінності зв’язаних груп і охоплює процес формування цілей підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Управлінська концепція іміджбілдінгу
    (ВД "ІНЖЕК", 2011) Заруба, Віктор Яковлевич; Шаша, Олена Ігорівна
    В статті розглянута сутність та специфіка методичних аспектів організації іміджбілдінгу. Проаналізовано структуру іміджу підприємства. Запропонована модель формування іміджу предмету в результаті впливу суб’єктів управління на цільові аудиторії. Розглянуто процес формування уявлення про образ предмету з боку об’єкта, що формує імідж.