Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз впливу коливань рідкого вантажу в напівпричіпній цистерні на показники руху колісного трактора(Технологічний Центр, 2019) Кожушко, Андрій Павлович; Ребров, Олексій Юрійович; Кальченко, Борис Іванович; Мамонтов, Анатолій ГеннадійовичВеликий обсяг транспортної роботи колісного трактора припадає на перевезення рідких вантажів тракторними цистернами. Ці цистерни відрізняються від автомобільних та залізничних контейнерів-цистерн відсутністю внутрішніх перегородок, які б гасили коливання рідини. Постійна тенденція до збільшення таких вантажоперевезень зумовлює виникнення негативних факторів впливу на стан здоров’я водія та економічні показники трактора. При дослідженні впливу динамічного навантаження на паливну економічність використовувалась математична модель, яка здатна проводити імітаційне моделювання роботи двигуна на часткових навантаженнях та швидкісних режимах.Документ Дослідження процесу розгону машинно-тракторного агрегату з гідрокерованою трансмісією у процесі виконання транспортної роботи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кальченко, Борис Іванович; Кожушко, Андрій Павлович; Пелипенко, Євген Сергійович; Ярита, Олександр ОлександровичНаведено математичну модель процесу розгону машинно-тракторного агрегату під час виконання транспортної роботи, за допомогою якої можна оцінювати критерії розгінних якостей транспортного засобу з трансмісією, у якій перемикання передач здійснюється під навантаженням завдяки гідрокерованим фрикційним муфтам.Документ Методологічні засади створення сімейства тракторів загального призначення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Кальченко, Борис Іванович; Кожушко, Андрій ПавловичВиконано аналіз моделей колісних тракторів, які на даний момент випускаються. Описано методологію створення сімейств тракторів загального призначення. Наведено системність при проектуванні колісних тракторів, за рахунок побудови розчленування системи на ієрархічні рівні.Документ Вплив плавності ходу колісних тракторів на навантаженість трансмісії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Кожушко, Андрій ПавловичОписано підхід до визначення залежності навантаженості трансмісії трактора типу ХТЗ-150К від рівня плавності його ходу. Наведено результати теоретичних досліджень і натурних випробувань під час руху по ґрунтовій дорозі та бруківці; на зораній стерні озимої пшениці. Визначено передавальну функцію підвіски, яка описує плавність ходу колісного трактора. Обчислено передавальну функцію трансмісії, яка ґрунтується на визначенні навантаженості вузлів трансмісії.Документ Підхід до визначення завантаженості трансмісії колісного трактора при впливі нерівностей поверхні(Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2017) Кальченко, Борис Іванович; Чернявський, І. С.; Кожушко, Андрій ПавловичВ статті описано підхід до визначення завантаженості механічної трансмісії колісного трактора при впливі нерівностей поверхні. Наведено передаточні функції трансмісії з двома ведучими мостами, яка виконується за допомогою опису коливань моментів, що навантажують пружні ланки коливальної системи. Визначено передаточну функцію підвіски, яка описує плавність руху колісного трактора.Документ Плавність руху як складова динаміки трактора(ФОП Панов А. М., 2018) Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Кожушко, Андрій Павлович; Мамонтов, Анатолій ГеннадійовичПредставлені матеріали висвітлюють основні напрацювання науковців кафедри автомобіле- та тракторобудування НТУ «ХПІ» при дослідженні коливань механічних систем для забезпеченні плавності руху колісного трактору типу ХТЗ-150К. Монографія призначена для інженерно-технічних працівників в галузі транспортного машинобудування, може бути корисною для магістрантів, аспірантів і докторантів транспортного та сільськогосподарського профілю.Документ Розвиток математичної моделі криволінійного руху двовісного автомобіля(НТУ "ХПІ", 2017) Кальченко, Борис Іванович; Головіна, Олена Валентинівна; Кожушко, Андрій Павлович; Редчиць, Сергій ВолодимировичСтаття містить доопрацьовану математичну модель, яка дозволяє проводити дослідження криволінійного руху двовісного автомобіля. Отримані параметри руху автомобіля дають можливість проектувальнику підвищити точність аналітичного визначення параметрів криволінійного руху двовісного автомобіля, відкоригувати ще на стадії проекту конструктивні параметри автомобіля і уточнити вимоги до характеристик жорсткості шин з метою отримання бажаних експлуатаційних властивостей, на які впливають ці параметри, у майбутнього транспортного засобуДокумент Дослідження динамічної стійкості та плавності руху колісних тракторів(НТУ "ХПІ", 2017) Кальченко, Борис Іванович; Кожушко, Андрій ПавловичРозглядається коливальна система машинно-тракторного агрегату до складу якого входить колісний трактор з шарнірно-зчленованою рамою та напівпричіп. На основі якої формується підґрунтя до визначення динамічної стійкості машинно-тракторного агрегату по мікропрофілю поверхні. Наведено математичний опис, який окреслює процес відриву колеса від поверхні. Визначено конструктивні параметри та експлуатаційні фактори, які впливають на динамічну стійкість та плавність руху машинно-тракторного агрегату. При застосуванні теорії оптимізації раціоналізовано характеристики конструктивних параметрів та експлуатаційних факторів.Документ Оцінка плавності руху колісного трактора ХТЗ-242К при впливі нерівностей поверхні(НТУ "ХПІ", 2017) Кальченко, Борис Іванович; Кожушко, Андрій Павлович; Кісельов, Андрій РуслановичНаведено математичний опис руху підресорених мас колісного трактора ХТЗ-242К, який має ресорну підвіску. Представлено передаточну функцію підресореної маси трактора. Сформовано випадкову функцію мікропрофілю поверхні, по якій експлуатується колісний трактор при виконанні транспортних та технологічних операцій. Визначено оціночні характеристики плавності руху колісного трактора, які базуються на обчисленні значення дисперсії вертикальних переміщень та прискорень остову передньої та задньої частин трактора.Документ Робота двигуна внутрішнього згоряння та безступінчастої трансмісії в економічному режимі для тракторів серії ХТЗ-170/240К(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Кожушко, Андрій Павлович; Чернишев, Дмитро ОлександровичВ роботі визначено економічний режим роботи двигунів внутрішнього згоряння Д.260.4S2, ЯМЗ-238 та Volvo TAD 721 VE, якими оснащено колісні трактори серії ХТЗ-170/240К, зокрема, встановлено такі показники, як питома та часова витрата палива, ефективна потужність двигуна внутрішнього згоряння. Встановлено показники крутного моменту та частоти обертання колінчастого валу в економічному режимі роботи двигунів внутрішнього згоряння. Приведено математичну модель трансмісії, яка дозволяє описувати елементи трансмісії машинно-тракторного агрегату. Сформовано математичний підхід для визначення узгодженої роботи двигуна внутрішнього згоряння в економічному режимі та безступінчастої трансмісії для тракторів серії ХТЗ-170/240К.