Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Тимбілдинг в соціальному забезпеченні(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Тимбілдинг в соціальному забезпеченні» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Теорія і практика тренінгової роботи(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Теорія і практика тренінгової роботи» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Лідерство в управлінні соціальними процесами(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Лідерство в управлінні соцільними процесами» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завдань для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Фактори розвитку та напрями вдосконалення дистанційної форми навчання в системі вищої освіти України(2019) Романовський, Олександр Георгійович; Квасник, Ольга Віталіївна; Мороз, Володимир Михайлович; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Резнік, Світлана Миколаївна; Черкашин, Андрій Іванович; Шаполова, Вікторія ВалеріївнаТрансформаційні процеси в сучасному суспільстві викликають необхідність переорієнтації сучасної освіти та перерозподілу векторів її розвитку в площину дистанційного навчання. Закономірна зміна пріоритетів у перспективах розвитку вищої освіти спрямована на розширення кола користувачів та здобувачів освітніх та інформаційних ресурсів. Існуюча парадигма розвитку освіти, з огляду на постійні зміни характеристик середовища її функціонування, все частіше стає об'єктом трансформаційних перетворень свого змісту та структури. Рефлексія теоретико-методологічної моделі розбудови педагогічної наукової думки стає підґрунтям для перегляду місця та ролі інструментарію традиційних педагогічних технологій у забезпеченні процесу освітньої комунікації між суб'єктами та об'єктами освітньо-наукової діяльності. Реалізація потенціалів дистанційної форми навчання, так само як і підвищення рівня використання педагогами інформаційно-комунікативних технологій, потребує не тільки усвідомлення останніми переваг тих чи інших педагогічних технологій, але й готовності об'єктів освітньо-наукової діяльності до сприйняття визначеної до засвоєння інформації. З огляду на необхідність розширення інформаційно-аналітичного підґрунтя щодо перспектив використання дистанційної форми навчання в Україні, а також для визначення детермінант її розвитку, авторами публікації було розглянуто історичну ретроспективу становлення дистанційної форми навчання на міжнародному та національному рівнях, а також проведено анкетування здобувачів вищої освіти щодо сили прояву окремих з детермінант (факторів) розвитку дистанційної освіти в Україні. За результатами аналізу відповідей респондентів була оцінена значущість впливу деяких з факторів на динаміку розвитку дистанційної освіти в Україні, а саме: індивідуальних особливостей людини; відсутності на ринку освітніх послуг актуальних відповідно до попиту на ринку праці пропозицій щодо освітніх програм; недосконалості змісту, форм та технологій реалізації дистанційних курсів, а також нездатності закладів вищої освіти забезпечити ефективність реалізації навчальних програм; недосконалості інституціонального середовища щодо забезпечення організації дистанційної освіти; неготовності роботодавців та представників соціуму визнати еквівалентність отриманих у межах дистанційної освіти знань, умінь та навичок тим компетентностям, які можуть бути сформовані в межах традиційних форм навчання. Стаття містить результати аналізу тенденцій розвитку масових відкритих онлайн-курсів та огляд змісту нормативно-правового забезпечення щодо функціонування дистанційної освіти. У статті запропоновано авторську класифікацію основних переваг та недоліків впровадження освіти на відстані за такими основними видами: організаційно-педагогічний, інформаційно-технологічний та психологічний. Стаття містить узагальнення та висновки щодо предмету наукової уваги.Документ Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практикум із загальної психології". Частина 2(КП "Міська друкарня", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна; Мовчан, Яна Олександрівна; Панфілов, Юрій ІвановичПрограма вивчення загальної навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 053 "Психологія" спеціальності 053 "Психологія". Метою викладання навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" є формування основ професійного досвіду психолога та одержання знань про основні класичні принципи і методи психологічної роботи, освоєння конкретних умінь, навичок і засобів її організації. Предметом вивчення навчальної дисципліни є принципи дослідження психічних явищ. Завдання курсу "Практикум із загальної психології" полягає в: освоєнні всіх етапів емпіричного дослідження; ознайомленні студентів із системою понять, що дозволяють аналізувати емпіричне дослідження; набутті студентами навичок роботи з конкретними методиками, які мають широко застосовуватися у психологічній практиці; відпрацюванні практичних умінь вивчення психологічних характеристик людини як індивіда, суб’єкта діяльності, особистості, індивідуальності; а також щодо виявлення психологічних особливостей людини при проведенні професійного відбору, у процесі навчання тощо.Документ Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практикум із загальної психології". Частина 1(КП "Міська друкарня", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна; Мовчан, Яна Олександрівна; Панфілов, Юрій ІвановичПрограма вивчення загальної навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 053 "Психологія" спеціальності 053 "Психологія". Метою викладання навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" є формування основ професійного досвіду психолога та одержання знань про основні класичні принципи і методи психологічної роботи, освоєння конкретних умінь, навичок і засобів її організації. Предметом вивчення навчальної дисципліни є принципи дослідження психічних явищ. Завдання курсу "Практикум із загальної психології": полягає в: освоєння всіх етапів емпіричного дослідження; ознайомлення студентів із системою понять, що дозволяють аналізувати емпіричне дослідження; набуття студентами навичок роботи з конкретними методиками, які широко застосовуються в психологічній практиці; відпрацювання практичних умінь вивчення психологічних характеристик людини як індивіда, суб’єкта діяльності, особистості, індивідуальності; умінь щодо виявлення психологічних особливостей людини при проведенні професійного відбору, в процесі навчання тощо.