Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
39 результатів
Результати пошуку
Документ Анкетування як метод виявлення початкового рівня компетентності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Квасник, Ольга ВіталіївнаДокумент Загальна психологія(ФОП Бровін О. В., 2023) Поясок, Тамара Борисівна; Беспарточна, Олена Іванівна; Квасник, Ольга Віталіївна; Шаполова, Вікторія ВалеріївнаНавчальний посібник розроблено на основі робочих програм навчальних дисциплін «Загальна психологія», «Психологія», «Педагогіка та психологія вищої школи», «Вікова та педагогічна психологія». Структура видання дозволяє сформувати цілісний підхід до вивчення основ психології та отримати уявлення про емпіричні дослідження у психології. Питання, що розкривають зміст теми, ключові терміни та поняття відображають проблематику заняття; питання для самоконтролю надають можливість самоперевірки рівня засвоєння теми, а питання для групової дискусії та практичні кейси сприяють формуванню особистої думки здобувачів і творчого підходу щодо вирішення певних психологічних проблем. Зазначена структура навчального посібника дає змогу викладачу у роботі зі студентами актуалізувати необхідні для розуміння теми теоретичні поняття, а також формувати практичні уміння і навички, що в кінцевому результаті забезпечує розвиток психологічного мислення студентів. Навчальний посібник буде корисним для науковців, викладачів, здобувачів вищої освіти усіх спеціальностей першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти. Видання адресоване студентам освітнього ступеня бакалавр, магістрантам, викладачам закладів вищої освіти.Документ Тимбілдинг в соціальному забезпеченні(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Тимбілдинг в соціальному забезпеченні» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Теорія і практика тренінгової роботи(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Теорія і практика тренінгової роботи» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Лідерство в управлінні соціальними процесами(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга ВіталіївнаНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Лідерство в управлінні соцільними процесами» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завдань для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Створення індивідуальної траєкторії у контексті розвитку толерантності до невизначеності фахівця-лідера(2020) Квасник, Ольга ВіталіївнаДокумент Особливості трудової мотивації у операторів зв'язку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Борова, А. Д.; Квасник, Ольга ВіталіївнаДокумент Навчально-методичний посібник з курсу "Психологічні аспекти комунікації у професійній діяльності"(2022) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Квасник, Ольга ВіталіївнаВивчення дисципліни «Психологічні аспекти комунікації у профе-сійній діяльності» є важливою складовою професійної підготовки бакалаврів напряму підготовки 053 «Психологія». Згідно з вимогами освітньо-професійної програми «Психологія», в результаті вивчення курсу студенти повинні оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації українською та англійською мовами; аналізувати психологічні явища та феномени відповідно до галузі діяльності для вирішення конкретних професійних задач; уміти діагностувати та аналізувати соціально-психологічні явища різних рівнів (особистості, малої групи); здійснювати протидію факторам, що негативно впливають на політичну свідомість, масову думку, політичні настрої.Документ Мотиваційний контент як механізм вибору особистісної траєкторії здобувачем ЗВО з лідерським потенціалом(2021) Квасник, Ольга ВіталіївнаДокумент Особливості організації освітнього процесу в умовах карантинних обмежень у контексті досліджень якості взаємодії між його учасниками(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Квасник, Ольга Віталіївна; Землякова, Олена Олександрівна; Балабай, АннаУ статті розглянуто особливості карантину в Україні та здійснення освітнього процесу в умовах, викликаних пандемією. Досліджено якості взаємодії у освітньому середовищі НТУ “ХПІ” з використанням корпоративної платформи Офіс 365 між її учасниками та запропоновано функціональну модель для студентів магістратури, що планують отримати диплом із освітніх, педагогічних наук. Проведено експериментальне дослідження з метою встановлення рівня готовності до взаємодії між учасниками освітнього процесу, зокрема її провідної компоненти комунікативної компетентності. Під час проведення експерименту застосовувалась платформа Офіс 365 та інші інструменти, що залучені до її хмарного середовища. Експеримент показав, що впровадження практичних інструментів до освітнього процесу магістрів впливає на рівень їхньої комунікативної компетентності, покращуючи якість взаємодії в умовах карантинних обмежень.