Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Менеджмент та маркетинг на ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг(2020) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Ткачова, Надія ПетрівнаУ тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст ринкової діяльності в туристичній індустрії, основні характеристики ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження ринку туристичних та готельно-ресторанних послуг та оформлення їх результатів Наводиться список рекомендуємої для більш детального вивчення предмета літератури. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Туризм" (дисципліна "Маркетинг туристичної діяльності") очної та заочної форм навчання.Документ Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2018) Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДоведено, що маркетингові дослідження - це інформаційне поле, що дозволяє виробникам товарів і послуг взнати бажання і можливості споживачів, а також визначити своє місце на ринку. Маркетингові дослідження знижують ризик ухвалення неправильних рішень. Особливе значення маркетингові дослідження мають при врахування комплаєнс факторів.Документ Оцінювання коплаєнс-ризиків методом попарних порівнянь(Сумський національний аграрний університет, 2018) Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПублікація Концептуальні підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємства(Одеський національний політехнічний університет, 2018) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаДокумент Формування показників кон'юнктури ринку(Національна академія Національної гвардії України, 2016) Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Вплив розміру збитків від порушень прав інтелектуальної власності на процес ціноутворення(НТУ "ХПІ", 2014) Гусаковська, Т. О.; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаУ статті запропонована модель визначення ціни об’єктів інтелектуальної власності залежно від рівня їх правової охорони. Недостатня правова охорона призводить до вироблення контрафактної продукції і завдання збитків правовласникам. Такі моделі рекомендується використовувати при формуванні конкурентних переваг та ціни інтелектуальних товарів, а також при проведенні кон'юнктурних досліджень та процесів комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності.