Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Моніторинг рівня комплаєнс-безпеки промислового підприємства
    (2019) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    У статті розглянуто питання забезпечення економічної безпеки промислового підприємства. Розглянуто фактори, які в найбільшій мірі впливають на стан економічної безпеки. Обґрунтовано важливість та необхідність забезпечення комплаєнс-безпеки промислового підприємства. Обґрунтовано теоретико-методичні положення моніторингу основних показників комплаєнс-безпеки промислового підприємства з використанням арктангенціальної функції. В основу моніторингової функції покладено показники волатильності економічної та комплаєнс-безпеки як безпосередньо даного промислового підприємства та його найближчого бізнес-оточення, так і всієї країни в цілому. Проведено дослідження та аналіз інтервалу значень моніторингової модель-функції та визначено найбільш характерні (реперні) ситуації при дослідженні комплаєнс-безпеки промислового підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Моніторинг комплаєнс-безпеки підприємства з використанням тангенціальної функції
    (Хмельницький національний університет, 2019) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано теоретико-методичні положення моніторингу основних показників комплаєнс-безпеки підприємства з використанням тангенціальної функції. В основу моніторингової функції покладено інтегральні показники комплаєнс-ризику та комплаєнс-безпеки на даному підприємстві. Проведено дослідження та аналіз інтервалу значень моніторингової модель-функції та визначено найбільш характерні (реперні) ситуації під час дослідження комплаєнс-безпеки промислового підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємства
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2017) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    В статті обґрунтовано основні принципи моніторингу кон'юнктури товарного ринку. До них віднесено: об'єктивність, точність, деталізація, цілеспрямованість, ефективність. Розглянута сутність кожного принципу та розроблено їх економічний зміст. Доведено, що побудова системи моніторингу стану товарної кон'юнктури ринку повинна вестись з використанням взаємодії поняття маркетингового середовища та поняття маркетингового дослідження. З цих позицій визначено сутність економічної кон'юнктури як предмета моніторингового дослідження. Кон'юнктура товарного ринку в системі економічного моніторингу – це форма прояву на конкретному ринку системи факторів і умов відтворювання в їх постійному розвитку і взаємодії, що проявляється в певному співвідношення попиту, пропозиції, якості та динаміки цін. Обґрунтовано, що під економічним моніторингом товарної кон'юнктури слід розуміти систематичний збір, обробку і аналіз відповідної інформації, яка може бути використана для вдосконалення процесу прийняття управлінських рішень в системі виробничо-комерційної діяльності промислового підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування кон'юнктури ринку електротехнічної продукції
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Розглянуто актуальні питання формування складу факторів, які впливають на кон’юнктуру ринку машинобудівних виробів. Як об’єкт дослідження визначено продукцію електротехнічної промисловості. Всі фактори впливу систематизовано та проаранжовано за їх вагомістю. Для досягнення цієї мети автори запропонували використовувати блочно-експертний підхід. Теоретично важливими та практично значущими є пропозиції авторів щодо моніторингу кон’юнктури з використанням тригонометричних функцій. Автори довели, що такий підхід є достатньою мірою обґрунтованим, оскільки при цьому визначається співвідношення вартісних та якісних показників виробів. Це дає можливість здійснювати техніко-економічне оцінювання та науково обґрунтоване управління ринковими характеристиками комерційно-виробничої діяльності підприємства. Це також допомагає приймати рішення щодо реального впливу підприємства на стан кон’юнктури своєї продукції. Все це загалом підвищує споживчий рівень продукції, що випускається, та конкурентоспроможність самого підприємства на ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Система моніторингу рівня ринкового потенціалу технологічних інновацій
    (Сумський державний університет, 2016) Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    Запропоновано методичний підхід до проведення моніторингу комерційних можливостей результатів інноваційної діяльності промислових підприємств з інтелектуальною складовою (технологічних інновацій). Доведено, що найбільш точний результат моніторингу може бути одержаний при спільному використанні сформованих авторами двох моніторингових функцій. Результати дослідження проілюстровано прикладами з практики інноваційної діяльності машинобудівних підприємств та наукових установ Харківського промислового регіону.