Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до організації самостійної роботи з дисципліни "Методологія наукових досліджень"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаСамостійна навчальна робота розрахована на формування практичних навичок у роботі студентів із спеціальної літературою, орієнтування їх на критичне мислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних засад та практичних методів й прийомів проведення наукових досліджень. Матеріал навчальної дисципліни рекомендується вивчати в тій самій послідовності і в тому ж обсязі, що передбачено програмою дисципліни. Цикл аудиторних навчальних занять повинен обов’язково доповнюватися самостійною роботою студентів. Нижче наведено теми навчальної дисципліни, для вивчення яких передбачено самостійну роботу студентів.Публікація Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни "Методологія наукових досліджень"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаЗгідно з Законом України «Про вищу освіту» освітній ступінь магістра здобувається завдяки успішному виконанню відповідної освітньої програми, яка, зокрема, включає науково-дослідницьку складову, що має інноваційний характер для відповідного рівня професійної діяльності. Створення і розвиток практичних умінь студентів, що здобувають ступінь магістра зі спеціальності 073 «Менеджмент», щодо планування і виконання дослідження, формування навичок із розв’язання науково-теоретичних і методико-практичних завдань та обробки наукових результатів потребує певної системи знань щодо головних понятійних та структурних елементів науково-дослідної роботи. Підґрунтям для цього є розуміння методології та методів наукових досліджень, знання сфери їх застосування, встановлення закономірностей, принципів, функцій, форм і методів, що забезпечує здатність і готовність магістрів до самостійного виконання науково-дослідної діяльності як під час написання наукових робіт так і у подальшому, наприклад під час навчання в аспірантурі або у своїй професійній діяльності. Матеріал методичних вказівок структурований за теамами, які дозволяють студенту сформувати відповідний категорійно-понятійний апарат, зрозуміти функції наукового пізнання та роль наукової методології і методів, засвоїти принципи планування і організації наукових досліджень, отримати базові знання про головні системоутворюючі елементи магістерської дипломної роботи. Саме на підставі цих знань у подальшому студентом проводиться визначення ознак і сутності об’єкту та предмету його наукового дослідження, формуються мета та завдання, обирається методологія та методи, необхідні для проведення теоретичних і емпіричних досліджень, визначаються способи пошуку, відбору та систематизації даних, а також методики їх обробки, виконується аналіз та оцінка отриманих результатів.Публікація Конспект лекцій з навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаРівень цивілізації людства є результатом його наукових досягнень. Наука є джерелом ефективного економічного зростання суспільства, умовою сталого інноваційного розвитку країни, а також невід’ємною складовою освіти. Наукова і науково-технічна діяльність у системі вищої освіти здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність». Загальне керівництво науковими дослідженнями здійснює Кабінет Міністрів України. Міністерство освіти і науки України визначає головні заходи щодо підвищення ефективності наукових досліджень та впровадження їх результатів в економіку країни, забезпечує науково-технічну інформацію, координує розробку міжгалузевих проблем, організовує науково-технічне співробітництво із зарубіжними науково-дослідними установами. Законом України «Про вищу освіту» визначається, що освітній ступінь магістра здобувається завдяки успішному виконанню відповідної освітньої програми, яка, зокрема, включає дослідницьку (наукову) компоненту, що має інноваційний характер для відповідного рівня професійної діяльності. Створення і розвиток практичних умінь студентів, що здобувають ступінь магістра, з постановки, планування і виконання дослідження, формування навичок з розв’язання практично-наукових завдань та обробки наукових результатів потребує певної системи знань щодо головних понятійних та структурних елементів науково-дослідної роботи. Підґрунтям для цього є розуміння методології та методів наукових досліджень, знання сфери їх застосування, переваг та обмежень.Публікація Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання з навчальної дисципліни "Управління стратегічними змінами"(2023) Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна; Прохоренко, Олена ВікторівнаУ сучасних умовах господарювання, яким притаманні стрімкий розвиток технологій, скорочення періодів життєвого циклу товарів, галузевих ринків та технологій, поглиблення глобалізаційних процесів, інтеграційні трансформації, підприємства повинні бути налаштовані на усвідомлення необхідності проведення змін та їх постійне, обґрунтоване, структуроване і злагоджене впровадження. У відповідь на стрімкі зміни, які постійно відбуваються в зовнішньому середовищі, кожне підприємство має розробляти та впроваджувати адекватні дії. Стратегія кожного підприємства повинна містити систему стратегічних змін, оскільки тільки системний підхід до формування стратегічних змін на підприємстві може привести до успіху. Управління стратегічними змінами – це дисципліна циклу професійної підготовки здобувачів вищої освіти магістерського рівня підготовки спеціальності 073 «Менеджмент».Публікація Оцінка економічної безпеки підприємств торгівлі на основі зрілості їх бізнес-процесів(Publishing House of University of Technology, Katowice, Poland, 2022) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаСпрямованість на забезпечення економічної безпеки актуалізує впровадження на підприємствах процесного управління та ідентифікацію стану економічної безпеки на основі оцінювання зрілості його бізнес-процесів. Оскільки, саме рівень зрілості бізнес-процесів прямим чином визначає їх здатність протистояти негативним зовнішнім і внутрішнім впливам (загрозам), то правомірне розглядати її як критерій економічної безпеки бізнес-процесів підприємства. Результати досліджень вказують на значну кількість сучасних публікацій, що пов’язані з проблематикою оцінки економічної безпеки та зрілості бізнес-процесів. Відзначаючи значну кількість та високий рівень наукових здобутків вчених у розвиток теорії та практики економічної безпеки підприємств взагалі, та процесно-орієнтованого управління, зокрема, на наш погляд, недостатньо дослідженими залишаються питання оцінки економічної безпеки підприємства на основі зрілості їх бізнес-процесів. Метою дослідження є оцінювання економічної безпеки підприємств торгівлі на основі зрілості їх бізнес-процесів за даними вибіркової сукупності.Публікація Зрілість бізнес-процесів як основа для оцінки економічної безпеки підприємства торгівлі(Видавничий дім "Інжек", 2020) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаЦілісне розуміння стану економічної безпеки підприємства забезпечує реалізація процесного управління та оцінка безпеки на основі зрілості бізнес-процесів. Упровадження заходів щодо підвищення економічної безпеки підприємства на засадах зрілості бізнес-процесів дозволяє оптимізувати операційну та інвестиційну діяльність підприємства та забезпечує його захищеність від ризиків непослідовного впровадження заходів за сферами діяльності. Метою дослідження є обґрунтування зрілості бізнес-процесів підприємства торгівлі як критерію їх економічної безпеки та на цій основі розробка системи оцінки економічної безпеки бізнес-процесів підприємства. Підґрунтя для ув’язування концепцій процесного управління та управління безпекою становлять економічні інтереси підприємства, які мають бути захищені (з точки зору економічної безпеки) та реалізовані (з точки зору процесного управління). Виділено атрибути зрілості бізнес-процесів (захищеність бізнес-процесу з урахуванням реалізації інтересів стейкхолдерів, повнота реалізації бізнес-процесу) та критерії оцінки за ними (результативність, ефективність, якість, завершеність циклу управління), які враховано для формалізації системи оцінки рівня економічної безпеки підприємства на основі зрілості їх бізнес-процесів. Розроблена система показників оцінки бізнес-процесів підприємства торгівлі дозволяє ідентифікувати рівень зрілості бізнес-процесів та визначити на цій підставі рівень економічної безпеки підприємства. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є обґрунтування науково-методичного підходу до оцінки економічної безпеки підприємства торгівлі на основі зрілості його бізнес-процесів.Публікація Основні елементи системи оцінки рівня економічної безпеки бізнес-процесів підприємства торгівлі(ФОП Гуляєва В. М., 2020) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаПублікація Фінансове забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів підприємства торгівлі(Львівський науковий форум, 2020) Коптєва (Фадєєва), Ганна Миколаївна