Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний менеджмент та маркетинг"(2020) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Борзенко, Володимир Іванович; Верютіна, Вікторія ЮріївнаСтратегічний менеджмент і маркетинг дає змогу розробити ефективну лінію поведінки фірми на ринку. Дисципліна "Стратегічний менеджмент і маркетинг" забезпечує одержання знань в області теорії і практики стратегічного маркетингу, що розглядається у взаємозв’язку із загальною стратегією розвитку підприємства. Мета дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" – засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегій і формування практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства. Викладено основні рекомендації щодо вивчення курсу та набуття певних навичок виконання економічних розрахунків. В розрізі кожної теми подаються методичні вказівки щодо вивчення теоретичного матеріалу, плани семінарських занять, література. З метою формування у студентів навичок виконання економічних розрахунків, проведення аналітичної і дослідницької роботи наведені практичні задачі. Методична розробка спрямована на формування у студентів здатності самостійно мислити, на поглиблене опанування навчального матеріалу і засвоєння теоретичних знань, набуття практичних навичок виконання економічних розрахунків. Вона надає студентам можливість заздалегідь готувати тези своїх виступів на семінарських заняттях, виконувати завдання з проведення розрахунків, розв’язувати проблемні ситуації згідно з поданими до них рекомендаціями. При розробці методичних рекомендацій використано методичні розробки Херсонського технічного університету, зокрема розробки Мєшкової-Кравченко Н. В. Досвід викладання дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" дозволяє на новому методичному рівні проводити навчання та суттєво підвищити рівень знань, який отримують студенти при вивченні цієї дисципліни.Публікація Особливості маркетингу ринку об'єктів інтелектуальної власності(2020) Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Ткачова, Надія ПетрівнаПублікація Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг інтелектуальної власності в сфері туризму"(2020) Борзенко, Володимир Іванович; Косенко, Андрій Васильович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна; Перерва, Петро ГригоровичПублікація Цілі та пріоритети технічного розвитку туристичних підприємств(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Глізнуца, Марина ЮріївнаПублікація Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесі(Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія ВолодимирівнаВ статті авторами доведено, що технологічний важіль це міра здатності інноваційного туристичного підприємства поширювати передові знання, технології, прикладні ноу-хау (тобто здійснювати трансфер технологій), отримані в процесі створення базового об’єкта інтелектуальної власності, на безліч продуктів для кінцевих користувачів.