Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Інтелектуальні технології(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бердос, Максим Петрович; Косенко, Андрій ВасильовичІнтелектуальні технології охоплюють широкий спектр інноваційних інструментів і методів для вирішення складних завдань. В доповіді особлива увага приділена машинному навчанню (Machine Learning). Це підгалузь штучного інтелекту, яка дозволяє комп'ютерам вчитися з даних і досвіду, а не явно програмуватися для виконання певних завдань. Машинне навчання використовується для прогнозування, класифікації, аналізу даних, рекомендаційних систем та інших задач.Документ Комерційна сприйнятливість(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій ВасильовичКомерційна сприйнятливість визначається як здатність підприємства привертати увагу та зберігати інтерес споживачів до своїх товарів чи послуг. Комерційна сприйнятливість підприємства включає в себе такі аспекти, як створення сильного бренду, розробка ефективних маркетингових стратегій, підтримка високої якості продукції та послуг, а також побудова довгострокових відносин із клієнтами.Документ Управлінські конфлікти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Остапенко, Денис Сергійович; Косенко, Андрій ВасильовичДоведено, що ефективне управління конфліктами включає в себе: розуміння причин конфлікту, тобто важливо аналізувати корінні причини конфлікту, щоб розробити ефективні стратегії врегулювання; створення відкритого середовища: створення атмосфери відкритості та взаєморозуміння сприяє запобіганню конфліктів; використання конструктивних методів вирішення: застосування таких методів, як переговори, компроміси і медіація, допомагає вирішити конфлікт.Документ Інформаційнe забезпечення міжнародного бізнесу для підвищення його конкурентоспроможності(Інтерсервіс, 2024) Косенко, Андрій Васильович; Коростельов, М. В.; Кітаєв, О. М.; Рощаховський, Т. І.Доведено, що інформаційне забезпечення міжнародних бізнес-структур відіграє ключову роль у забезпеченні їхньої ефективності та конкурентоспроможності на глобальному ринку. Інформаційні системи дозволяють інтегрувати та автоматизувати різні бізнес-процеси, такі як фінанси, логістика, виробництво та ресурсне планування, у міжнародних компаніях. Це сприяє підвищенню ефективності та спрощенню управління операціями. Дані системи допомагають збирати та аналізувати інформацію про клієнтів, їхні потреби та попит, що дозволяє міжнародним компаніям ефективно взаємодіяти з клієнтами та вдосконалювати свої продукти та послуги.Документ Складові формування маркетингової стратегії підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді доведено, що застосування маркетингової стратегії - це поступова реалізація взаємопов'язаного набору стратегій операційного рівня, до яких відносяться збут, реклама, ціноутворення і таке ін. У сучасному світі підприємства часто не просто утримують або збільшують свою частку на існуючому ринку, а шукають нові ринки збуту. Класифікація маркетингових стратегій може гуртуватися на різних особливостях.Документ Фактори ефективності сенсорного маркетингу(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Гарна, Ульяна Юріївна; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що сенсорний маркетинг давно став предметом пильної уваги як у науковому співтоваристві, так і в ЗМІ. Відносно мала кількість досліджень, проведених у цій галузі, не заважають зробити висновок про те, що нейровізуалізація – інструмент майбутнього, що відкриває широкі можливості перед маркетологами. Його головна перевага полягає в тому, що він дає доступ до інформації, яка недоступна звичними способами.Публікація Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесі(Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія ВолодимирівнаВ статті авторами доведено, що технологічний важіль це міра здатності інноваційного туристичного підприємства поширювати передові знання, технології, прикладні ноу-хау (тобто здійснювати трансфер технологій), отримані в процесі створення базового об’єкта інтелектуальної власності, на безліч продуктів для кінцевих користувачів.Документ Туристичний продукт в сфері ринку неформальної економіки(Луцький національний технічний університет, 2019) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Попов, Микола Олексійович; Глізнуца, Марина ЮріївнаНа основі виконаного авторами аналізу пропонується структурна модель неформальної економіки туристичного ринку, в основу якої покладені два основні види економіко-правової поведінки суб'єктів ринкової діяльності.Публікація Розвиток організаційно-економічного механізму управління розвитком індустрії туризму та гостинності(НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина ВолодимирівнаУ статті розглянуті питання вирішення цілого ряду економічних, організаційних, соціальних, правових проблем, які мають сприяти піднесенню сфери туризму в Україні, збільшення її вкладу в національну економіку, підвищення її рейтингу в світових показниках туристських потоків. Володіючи мультиплікативним ефектом, туризм здатний створити передумови для економічного підйому багатьох українських регіонів, збільшення зайнятості населення, стати доступним для всіх верств населення незалежно від рівня доходу і більш повного задоволення потреб громадян у відпочинку. Проведений аналіз виявив нагальну необхідність проведення наукових досліджень по розвитку організаційно-економічного механізму управління розвитком сфери туризму та гостинності.Документ Ефекти інтелектуальної власності(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій ВасильовичПроблема структурування інтелектуального капіталу не може бути обмежена рамками фірми. Логіка аналізу передбачає структурування інтелектуального капіталу компанії з точки зору структури та типологізації нематеріального накопичення на макроекономічному рівні.