Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальні технології
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бердос, Максим Петрович; Косенко, Андрій Васильович
    Інтелектуальні технології охоплюють широкий спектр інноваційних інструментів і методів для вирішення складних завдань. В доповіді особлива увага приділена машинному навчанню (Machine Learning). Це підгалузь штучного інтелекту, яка дозволяє комп'ютерам вчитися з даних і досвіду, а не явно програмуватися для виконання певних завдань. Машинне навчання використовується для прогнозування, класифікації, аналізу даних, рекомендаційних систем та інших задач.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційна сприйнятливість
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович
    Комерційна сприйнятливість визначається як здатність підприємства привертати увагу та зберігати інтерес споживачів до своїх товарів чи послуг. Комерційна сприйнятливість підприємства включає в себе такі аспекти, як створення сильного бренду, розробка ефективних маркетингових стратегій, підтримка високої якості продукції та послуг, а також побудова довгострокових відносин із клієнтами.
  • Ескіз
    Документ
    Управлінські конфлікти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Остапенко, Денис Сергійович; Косенко, Андрій Васильович
    Доведено, що ефективне управління конфліктами включає в себе: розуміння причин конфлікту, тобто важливо аналізувати корінні причини конфлікту, щоб розробити ефективні стратегії врегулювання; створення відкритого середовища: створення атмосфери відкритості та взаєморозуміння сприяє запобіганню конфліктів; використання конструктивних методів вирішення: застосування таких методів, як переговори, компроміси і медіація, допомагає вирішити конфлікт.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційнe забезпечення міжнародного бізнесу для підвищення його конкурентоспроможності
    (Інтерсервіс, 2024) Косенко, Андрій Васильович; Коростельов, М. В.; Кітаєв, О. М.; Рощаховський, Т. І.
    Доведено, що інформаційне забезпечення міжнародних бізнес-структур відіграє ключову роль у забезпеченні їхньої ефективності та конкурентоспроможності на глобальному ринку. Інформаційні системи дозволяють інтегрувати та автоматизувати різні бізнес-процеси, такі як фінанси, логістика, виробництво та ресурсне планування, у міжнародних компаніях. Це сприяє підвищенню ефективності та спрощенню управління операціями. Дані системи допомагають збирати та аналізувати інформацію про клієнтів, їхні потреби та попит, що дозволяє міжнародним компаніям ефективно взаємодіяти з клієнтами та вдосконалювати свої продукти та послуги.
  • Ескіз
    Документ
    Складові формування маркетингової стратегії підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дюжев, Олександр Вікторович; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    В доповіді доведено, що застосування маркетингової стратегії - це поступова реалізація взаємопов'язаного набору стратегій операційного рівня, до яких відносяться збут, реклама, ціноутворення і таке ін. У сучасному світі підприємства часто не просто утримують або збільшують свою частку на існуючому ринку, а шукають нові ринки збуту. Класифікація маркетингових стратегій може гуртуватися на різних особливостях.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори ефективності сенсорного маркетингу
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Гарна, Ульяна Юріївна; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що сенсорний маркетинг давно став предметом пильної уваги як у науковому співтоваристві, так і в ЗМІ. Відносно мала кількість досліджень, проведених у цій галузі, не заважають зробити висновок про те, що нейровізуалізація – інструмент майбутнього, що відкриває широкі можливості перед маркетологами. Його головна перевага полягає в тому, що він дає доступ до інформації, яка недоступна звичними способами.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесі
    (Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна
    В статті авторами доведено, що технологічний важіль це міра здатності інноваційного туристичного підприємства поширювати передові знання, технології, прикладні ноу-хау (тобто здійснювати трансфер технологій), отримані в процесі створення базового об’єкта інтелектуальної власності, на безліч продуктів для кінцевих користувачів.
  • Ескіз
    Документ
    Туристичний продукт в сфері ринку неформальної економіки
    (Луцький національний технічний університет, 2019) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Попов, Микола Олексійович; Глізнуца, Марина Юріївна
    На основі виконаного авторами аналізу пропонується структурна модель неформальної економіки туристичного ринку, в основу якої покладені два основні види економіко-правової поведінки суб'єктів ринкової діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток організаційно-економічного механізму управління розвитком індустрії туризму та гостинності
    (НТУ "ХПІ", 2018) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна
    У статті розглянуті питання вирішення цілого ряду економічних, організаційних, соціальних, правових проблем, які мають сприяти піднесенню сфери туризму в Україні, збільшення її вкладу в національну економіку, підвищення її рейтингу в світових показниках туристських потоків. Володіючи мультиплікативним ефектом, туризм здатний створити передумови для економічного підйому багатьох українських регіонів, збільшення зайнятості населення, стати доступним для всіх верств населення незалежно від рівня доходу і більш повного задоволення потреб громадян у відпочинку. Проведений аналіз виявив нагальну необхідність проведення наукових досліджень по розвитку організаційно-економічного механізму управління розвитком сфери туризму та гостинності.
  • Ескіз
    Документ
    Ефекти інтелектуальної власності
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович
    Проблема структурування інтелектуального капіталу не може бути обмежена рамками фірми. Логіка аналізу передбачає структурування інтелектуального капіталу компанії з точки зору структури та типологізації нематеріального накопичення на макроекономічному рівні.