Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив глобалізації на міжнародний маркетинг(Сумський державний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді доведено, що глобалізація відкриває нові ринки та можливості для підприємств. Міжнародні компанії можуть розширити свій цільовий ринок та залучити клієнтів з різних країн. Підприємства можуть зіткнутися з викликами, пов'язаними з необхідністю адаптації продукції та послуг до вимог різних ринків.Публікація Сутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствах(Видавець Роман Козлов, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичВизначено, що кадровий маркетинг є найважливішою складовою системи управління персоналом, оскільки дозволяє вирішити ряд першочергових завдань, серед яких: кадрове забезпечення ефективного досягнення місії та цілей підприємства; формування, розвиток і найбільш повна реалізація кадрового потенціалу підприємства з найбільшою ефективністю як для підприємства в цілому, так і окремо для кожного його працівника; всебічний розвиток гармонійної особистості з високим професійно-культурним рівнем та адаптованої до соціуму; забезпечення високого рівня згуртованості та продуктивності робочої сили тощо.