Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствах
    (Видавець Роман Козлов, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Визначено, що кадровий маркетинг є найважливішою складовою системи управління персоналом, оскільки дозволяє вирішити ряд першочергових завдань, серед яких: кадрове забезпечення ефективного досягнення місії та цілей підприємства; формування, розвиток і найбільш повна реалізація кадрового потенціалу підприємства з найбільшою ефективністю як для підприємства в цілому, так і окремо для кожного його працівника; всебічний розвиток гармонійної особистості з високим професійно-культурним рівнем та адаптованої до соціуму; забезпечення високого рівня згуртованості та продуктивності робочої сили тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Формування бізнес-плану дитячої школи танців
    (Криворізький національний університет, 2022) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що танцювальний бізнес – прибуткова справа. Він окупається протягом одного-півтора років. Його успіх залежить від правильно обраної стратегії ведення бізнесу, з урахуванням таких моментів як правильна цільова аудиторія, добре організований процес навчання з висококваліфікованими викладачами, добре обладнаним приміщенням, комфортними залами для танців.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність сучасної концепції маркетингу вражень
    (2022) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що виробники товарів стоять перед дилемою, що робити, коли споживачам в багатьох випадках набридають однотипні масові товари, пропоновані виробниками. Виходом із такої ситуації є випуск нового продукту під вузьку аудиторію (невеликий ринковий сегмент), але виробляти речі, які б задовольняли запитам окремих споживачів, досить трудомістко і затратно.