Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Концепція адаптивного маркетингу(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія ПетрівнаОбґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннямиПублікація Сутність персонал-маркетингу та переспективи його використання на сучасних підприємствах(Видавець Роман Козлов, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичВизначено, що кадровий маркетинг є найважливішою складовою системи управління персоналом, оскільки дозволяє вирішити ряд першочергових завдань, серед яких: кадрове забезпечення ефективного досягнення місії та цілей підприємства; формування, розвиток і найбільш повна реалізація кадрового потенціалу підприємства з найбільшою ефективністю як для підприємства в цілому, так і окремо для кожного його працівника; всебічний розвиток гармонійної особистості з високим професійно-культурним рівнем та адаптованої до соціуму; забезпечення високого рівня згуртованості та продуктивності робочої сили тощо.Документ Оцінка економічних наслідків прийняття управлінських рішень(Луцький національний технічний університет, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро ГригоровичВисунуто робочу гіпотезу, згідно з якою економічна оцінка та аналіз є єдиним, відносно автономним складовим елементом у системі управління підприємством, що має цілісну структуру, внутрішні та зовнішні зв'язки та їх специфічну впорядкованість у механізмі взаємодії з іншими структурними елементами управління. Побічним ефектом гіпотези є змішування витіснення або навіть підміна понять "аналіз" і "оцінка" (як окремі), коли вони використовуються для опису процесу управління або пов'язаних з ним видів діяльності та операцій.Документ Розробка комплексу маркетингу промислового підприємства(2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що комплекс маркетингу допомагає підвищити ефективність роботи компанії та задовольнити потреби цільової аудиторії. Для результативного просування над ринком важливо розробити стратегію і створити докладний маркетинговий план вирішення поставлених завдань. Нами визначено найбільш важливі цілі, які можна досягти за допомогою комплексу маркетингу.Публікація Теоретико-методична сутність маркетингу взаємовідносин(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Софія АндріївнаУ даній статті розглядається сучасна концепція маркетингу - маркетинг взаємовідносин. У період з 1950-х і аж до 1990-х років відбулося формування концепції, починаючи від споживчого маркетингу, і закінчуючи власне маркетингом взаємовідносин. Маркетингові партнерські відносини засновані на принципах традиційного маркетингу, але мають відмінності, які істотно змінюють підхід підприємства до цієї бізнес- складової. Крім того, можна виділити вісім складових маркетингових відносин, які розглянуті в статті. В даний час маркетингу відносин як новій парадигмі приділяється велика увага як у зарубіжних, так і в українських дослідженнях. Більшість науковців відзначають такі основні причини зростання інтересу до концепції маркетингу взаємин: глобалізація економіки та насичення попиту, розвиток маркетингу сфери послуг, розвиток маркетингу на промислових ринках, розвиток інформаційних технологій, систем інформаційної комунікації. Доведено, що маркетингу взаємовідносин, як економічній категорії, притаманні і певні принципи, які формуються на принципах традиційного маркетингу, але мають відмінності, які суттєво змінюють підхід підприємства до цього компонента бізнесу. До принципів власне маркетингу взаємовідносин ми пропонуємо віднести наступні: принцип створення нової цінності з подальшим розподілом вигоди між споживачем та виробником; принцип індивідуалізацій споживача, який після придбання продукції підприємства стає його партнером у процесі визначення нових цінностей; принцип цільового призначення бізнес-процесів підприємства (технології, комунікації, підготовка персоналу тощо), які мають бути спрямовані на створення цінностей, якими хоче володіти споживач; принцип виробництва в реальному часі, який не спрямований на невизначено довгу перспективу; принцип привілейності постійних споживачів, на відміну від споживачів або організацій, що регулярно змінюють партнерів. У майбутньому наявність цього принципу передбачає тісніші стосунки з базовими клієнтами; принцип підпорядкування внутрішніх цінностей підприємства забезпеченню виникненню або випуску тієї цінності, яку хоче мати споживач. Ефективному використанню цього принципу підпорядковані зовнішні взаємозв'язки: постачальники, посередники, акціонери та інші суб'єкти ринку. Знання особистих цінностей дозволяє усвідомити, які потреби мають першорядне значення для споживача, яким чином останній оцінює свою задоволеність від споживання цього товару, або послуги, що має особливо важливе значення для ефективної реалізації концепції маркетингу взаємовідносин. Орієнтація організації на клієнтів, забезпечення вищого рівня їхньої задоволеності та зміцнення зв'язків з клієнтами, призводять до подальшого підвищення цінності окремих клієнтів і дозволяє підприємству їх повніше використовувати.Документ Особливості правової охорони інтелектуальної власності в інтернет-середовищі(2022) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано розглядати поняття "права інтелектуальної власності" в об'єктивному і суб'єктивному значеннях: в об'єктивному - як частина цивільного права, що включає в себе норми, що регулюють і домагаються права на результати інтелектуальної діяльності; в суб'єктивному - це права на об'єкти інтелектуальної власності, до яких відносяться виключні права.