Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз поняття "самоосвітня компетентність" у сучасних наукових дослідженнях(Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Кравцова, Наталія ВікторівнаРеалії сьогодення підвищують актуальність спроможності майбутніх випускників закладів вищої освіти до власної навчальної діяльності та належного рівня сформованості їх самоосвітньої компетентності. У статті проаналізовані сучасні теоретичні засади визначення поняття «самоосвітня компетентність» для майбутніх випускників закладів вищої освіти, узагальнені різні тлумачення зазначеного терміну, розглянуті складові та функції феномену самоосвітньої діяльності. Підкреслена важливість самоосвіти особистості з точки зору її конкурентоспроможності, що передбачає її власну безперервну освіту протягом усього життя На підставі детального аналізу запропоноване власне трактування терміну «самоосвітня компетентність».Документ Організація самоосвітньої діяльності студента як одна з педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності майбутнього машинобудівника(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Кравцова, Наталія Вікторівна; Конкін, Станіслав Валерійович; Гура, Тетяна ВіталіївнаДокумент Особливості формування самоосвітньої компетентності у майбутнього фахівця машинобудівного профілю(Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2020) Кравцова, Наталія Вікторівна; Гура, Тетяна Віталіївна; Конкін, Валерій МиколайовичРозглянуто актуальність формування самоосвітньої компетентності в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців машинобудівного профілю у закладах вищої освіти (ЗВО). Висвітлено проблему відповідальності студента за організацію власної самоосвіти та належного ставлення викладача до контролю цього процесу. Приділено увагу значенню розвитку в кожного викладача педагогічної майстерності для організації самостійної роботи зі студентами ЗВО. Акцентована увага на значенні педагогічних умов для формування самоосвітньої компетентності студентів.