Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Методологічні основи оцінювання реалізації потенціалу підприємства(Дніпропетровський університет економіки та права, 2010) Краснокутська, Наталія СтаніславівнаУ статті набули розвитку методологічні основи оцінювання потенціалу підприємства в напрямі формування його понятійного апарату, розробки системи принципів, обґрунтування критеріїв і вимог до системи оціночних показників.Документ Матричний підхід до оцінювання реалізації потенціалу торговельних підприємств(Тернопільський національний економічний університет, 2012) Краснокутська, Наталія СтаніславівнаУ статті визначено критерії оцінки реалізації потенціалу торговельних підприємств та запропоновано матричний підхід до оцінки ступеня та відповідності реалізації потенціалу торговельних підприємств ринковим умовам. Виявлено особливості реалізації потенціалу торговельних підприємств України залежно від їх розміру та товарної спеціалізації.Публікація Бізнес-процеси підприємств торгівлі та їх вплив на економічну безпеку підприємств(Пороги, 2019) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаДокумент Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах(Львівська комерційна академія, 2016) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан СергійовичУ статті систематизовано фінансові моделі створення цінності клієнтів впродовж їх життєвого циклу; визначено основні параметри моделей клієнтської цінності: рівень утримання клієнтів, фактор часу, прибутковість клієнтів, вартість середнього чеку і витрати на залучення одного клієнта. З метою формування методичного підґрунтя стратегії операційної досконалості, що базується на скороченні витрат і підвищенні якості взаємодії з клієнтами, розроблено структурно-логічну послідовність дій щодо збільшення клієнтської цінності з урахуванням пріоритетності цілей підприємства, наявного клієнтського досвіду, багатоваріантних змін моделі клієнтської цінності та вибору оптимального з точки зору реалізації цілей варіанта.Документ Особливості стратегічного аналізу під час формування CRM-стратегій у підприємствах торгівлі(Хмельницький національний університет, 2015) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович; Одарченко, Андрій МиколайовичУ статті визначено особливості стратегічного аналізу під час формування клієнт-орієнтованих стратегій у торговельних підприємствах. Розроблено систему кількісних показників оцінки готовності торговельних підприємств до впровадження CRM-стратегій за проекціями стратегічного аналізу: клієнтською, ціннісною та каналами продажів. За результатами апробації розробленої системи показників визначено переваги та слабкості торговельних підприємств різних розмірів і форматів, які становлять основу для вибору клієнт-орієнтованих стратегічних альтернатив.Документ Особливості клієнтоорієнтованого управління на підприємствах(Херсоньский державний університет, 2014) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан СергійовичУ статті досліджено питання розвитку управлінських концепцій залежно від змін форм взаємодії з клієнтами та їх ціннісних пріоритетів. Надано характеристику основним принципам клієнтоорієнтованого управління, що охоплюють створення бази існуючих і потенційних клієнтів, їх диференціацію за потребами та прибутковістю для підприємства, персоналізацію взаємин із клієнтами та кастомізацію товарів і послуг для них. Проведено компаративний аналіз концепцій управління взаємовідносинами із клієнтами та управління виробництвом за критеріями: спрямованість діяльності, джерела конкурентних переваг, об'єкти та суб'єкти управління. Узагальнено характерні ознаки та особливості управління відносинами з клієнтами та визначено його зміст з використанням контент-аналізу.